Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Askja schreef:Sinne, neem gewoon eens een proefles bij een cr instructeur.Dan kun je uitvinden of het iets voor je is.Het mooie van cr is in mijn ogen dat het de ruiter aanknopingspunten geeft om met meer ontspanning, balans en bewustzijn te rijden ongeacht in wat voor discipline je rijdt
Selina schreef:Heb vorige week zo'n yogabal gekregen maar ik weet er dus totaal geen oefeningen voor dus verder dan eropzitten kom ik niet(Al helpt het zitten ook al, ik zit dan tenminste rechtop)
NatasjaL schreef:Selina schreef:Heb vorige week zo'n yogabal gekregen maar ik weet er dus totaal geen oefeningen voor dus verder dan eropzitten kom ik niet(Al helpt het zitten ook al, ik zit dan tenminste rechtop)
Op youtube is veel te vinden hoor, zoek maar is op "yoga ball exercises"
Ik doe deze vaak: https://www.youtube.com/watch?v=Hc5el8d2yis
Askja schreef:Tijdens mijn training heb ik ook les gehad van een hele fijne level 3 instructeur die enige ervaring heeft met IJslanders (geeft les aan mensen met een IJslander): Ruthie Daman. Ik ben van plan haar af en toe hierheen (Noord-Drenthe) te halen voor een lesdag. Als hier mensen belangstelling voor hebben kunnen ze me pb-en. Je kunt evt. meedoen met een van onze (IJslandse) lespaarden.