Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Loetie84 schreef:Wat een harde oordelen weer over lengte en gewicht...
lifaya schreef:Ik heb absoluut overgewicht maar zwaar obesitas lijkt me een tikkeltje overdreven
Wat wil je nou dat russelnuwell zegt? Want ja, ik zie inderdaad iemand met obesitas op jouw foto's. Niet ernstige obesitas, maar dat was niet de vraag. EN dan zal dat wel heel gemeen zijn van mij om te zeggen, maar je vroeg er zelf om toch?
Ik heb volledig de bouw van mijn vader. Mijn schouders zijn 10 centimeter breder dan de gemiddelde vrouw, duw erop en je zit op bot. Mijn kuiten hebben een omtrek van 46 centimeter stuk en zijn puur spier. Ik geef toe, ik heb een F cup en een buik(je)
Maar voor de rest ben ik flink gespierd, inclusief een strakke kont
Heel mijn benen zijn puur spier, het enigste vet is dus wat te vinden aan mijn buik. Als ik mijn bmi bereken online kom ik uit op 32 en nog wat. Maar bij de dokter heb ik een bmi van 27, overgewicht dus, maar niet extreem. Ik heb gewoon een stevige bouw met een hoop spier.

_Denise_ schreef:@ DeMolenhoek: Juist! En daarom is afgaande op BMI alleen niet voldoende om een beoordeling te geven of iemand al wel of niet een gezond gewicht heeft. Een aanvullende meting als bijvoorbeeld een huidplooimeter is echt gewenst om zo'n uitspraak te kunnen maken. Desalniettemin vind ik je op de foto's een prima combinatie vormen met het paard. Zelfde geldt voor Lifaya. De opmerking dat zij overigens 'extreem in de verdediging schiet' vind ik hier niet toepasselijk.