Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daar was ik blij mee! Ik ben blij dat ik niet meer groei, nu mijn gewicht nog een beetje goed houden en dan lukt het nog wel
Urielle schreef:Sorry, ik vind dit dus geen mooie combi meer![]()
Voor een keertje thuis trainen of het diertje door te rijden en dan door te kunnen geven aan een ponyruitertje nog wel, niet voor permanent en niet voor wedstrijden.
No offense he, gewoon mijn mening
Urielle schreef:Sorry, ik vind dit dus geen mooie combi meer![]()
Voor een keertje thuis trainen of het diertje door te rijden en dan door te kunnen geven aan een ponyruitertje nog wel, niet voor permanent en niet voor wedstrijden.
No offense he, gewoon mijn mening

En bedankt voor het advies..
Niekje1991 schreef:Ketly: Ik zeg gewoon doen!
Meningen verschillen altijd, als je qua grootte op het randje zit, hebben mensen al snel hun oordeel klaar staan. Mocht je de wedstrijden in willen gaan, heb je grote kans dat de één het geweldig vindt, en de ander het tien keer niks! Zo lang je het zelf leuk vindt, lekker van genieten!
Met mijn 1.58 rijd ik nog steeds met m'n ukje van 1.12 hoor!
[ Afbeelding ]
En, op de prachtige Welsh A hengst Dino past het beter!![]()
[ Afbeelding ]
Staat het M1 debuut al gepland? Niekje1991 schreef:Ketly: Ik zeg gewoon doen!
Meningen verschillen altijd, als je qua grootte op het randje zit, hebben mensen al snel hun oordeel klaar staan. Mocht je de wedstrijden in willen gaan, heb je grote kans dat de één het geweldig vindt, en de ander het tien keer niks! Zo lang je het zelf leuk vindt, lekker van genieten!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Niekje1991 schreef:Ketly: Ik zeg gewoon doen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]