Esmeej333 schreef:Tsja ik heb het zo vaak gehoord "hij wil zo graag aan het werk" en dan gaan ze vervolgens gewoon op een 2,5 jarig paard zitten. Ik heb het nog nooit gezien hoor, een paard dat 2,5 nodig ingereden moet worden. Ik zie die ontzettend overdonderd worden.
Ik ben zelf ook van rustig aan laten wennen, mijn anderhalf jarige is zo goed als verkeersmak, en je kan er rustig een dekje op leggen, bij zijn vorige eigenaresse zelfs al een zadeltje op gehad. Maar ik ga er echt niet op voor hij 3 is en misschien zelfs niet voor zijn 4e.
Ik vind je behoorlijk heftig in je reacties. Het is jouw weg, en geen andere. Dat jij dat nooit hebt gezien, en blijkbaar alleen een overdonderd paard,
betekend niet dat het niet bestaat. Als je nooit twee kanten hebt gezien, kan je ook niet over twee kanten beoordelen

Ik vind een anderhalf jarige een zadel opleggen weer de grootste onzin. Of het nou voor het proberen is of niet. Waarom wil je dat überhaupt op een 1,5 jarige proberen?
Vroeg hij daar om?
.
p.s. ik kan geen foto plaatsen die doet het niet maar een filmpje wel [videohttp://www.youtube.com/watch?v=Xesjeam1nrA][/video] op dit filmpje zie je mijn schatje onder het zadel