Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ambre schreef:Dat is logisch,maar vroeger stond er echt verzamelde draf in de proeven.
Nu dus niet meer.
Natuurlijk wordt er wel verwacht dat het paard meer gesloten en op het achterbeen gaat lopen als je op dit niveau bent aangekomen.
Queelens schreef:Ook ik vind het voor herhaling vatbaar.
Zag er zelf stiekem een beetje tegen op om dit te laten plaatsen maar ik merk wel dat je fijne feedback krijgt (zit heus wel eens een rotte appel tussen maar die gaan gewoon t ene oor in, woep de andere uit)
Zelf ook erg fijn om over t algemeen feedback te krijgen. Op een wedstrijd word er eigenlijk zelden veel geschreven (meestal van die standaard dingen: meer verruimen, t.d.h. en dat is t) dan denk ik ook altijd: zeker te weten dat ze er eigenlijk veel meer over kunnen vertellen maar ze t gewoon niet op laten schrijven. Gelukkig is er dan vaak wel de mogelijkheid even de jury naderhand te spreken en als het kan maak ik daar ook kostelijk gebruik van. Maar helaas gebeurt het ook vaak zat dat ze zelfs voor de uitslag al weg gaan (laatst nog gebeurd..) of ze me gewoon niet meer herinneren
dus dan zijn dit soort dingen erg fijn!