S_en_Z schreef:Oh wauw wat een hoop deelnemers ineens! Op mijn mobiel kan ik wat lastiger beoordelen dus als ik tijd heb komt dat goed.
Djeradalover op de laatste foto die je toont zie je idd weer een mooie halshouding. Paardje laat zich niet zo snel storen in zijn werk.
Vergeet niet dat het terugvallen in tempo ook te maken kan hebben met jouw naar achter hellende zit. Je geeft dan been veel te ver naar achter maar dan zal hij vaak alleen sukkelig voorwaarts gaan. Wees consequent en probeer je onderrug ietsjes boller te maken. Dat komt je bekken kantelen ten goede (het voelt alleen wat gek in het begin) 1x been is weg. Reageert hij niet geef er dan eens twee korte (geen harde) "schopjes" achteraan. Of 1x doorknijpen (niet te lang!). Reactie is direct ontspanning bieden!
Wanneer jij zeker bent dat jouw zit hem niet vertraagd heeft (ga je dus extra op letten) rijd je zelf een tempootje terug en dan weer op 1x been weg. Reageert hij snel mag je best met een vrolijke stem belonen.
Kwartje zal snel vallen denk ik. Lijkt me een leuke haf om mee te werken!
Hij laat zich idd niet zo snel storen, tis soms ook erg lastig om z'n aandacht erbij te houden, maar als hij eenmaal loopt,dan doet hij super z'n best.
Het zit er zoals ik dan ook begrijp t 'm vooral in dat ik consequenter moet rijden, dat nemen we ook mee in de les en dat is nog een aardig werkpunt voor mij. Bekken kantelen doe ik dan al door wat meer voorover te gaan zitten begrijp ik?