mang schreef:leuk om te zien dat je alleen slechte foto's van KWPNers laat zien en goede foto's van Spanjaarden, Nombrado...Ik heb al zovaak discussies met jou meegevolgd en het is gewoon belachelijk hoe jij zelf niks van anderen aanneemt, zelf ook niks duidelijk onderbouwt en alleen maar continu vraagt om andermans onderbouwing. (ook wanneer het al meer dan duidelijk is, volgens mij gewoon omdat je niets meer weet in te brengen)
helaas.
het beginfilmpje in het topic is géén spanjaard! Er zijn wel degelijk paarden en ook zeker KWPN ers die dit wel , met de juiste training, en goede bouw, juist kunnen uitvoeren.
Het gaat in dit topic over de manier van rijden en hoe eigenlijk juist rijden er uit hoort te zien.
volgens de FEI reglementen.
En daar doen allerlei soorten paarden aan mee.
Dat ik hier een verzameling veel PRE paarden heb geplaatst, omdat die in mijn bestand staan.
Je zou zelf ook eens voorbeelden kunnen plaatsen van bv kwpners, die het ook op de juiste manier uitvoeren.
Je hebt mij namelijk nergens horen zeggen, dat een kwpn er het niet kán!
Zou wel leuk zijn, als je zelf ook een bijdrage kan leveren, die een open discussie en misschien andere inzichten kan delen.