StefenYnia schreef:Goed, men gaat hier op alle slakken zout leggen, ik ben er van tussen. Ik heb geen zin in dit soort onzin. Ik heb heel duidelijk gezegd 'over het algemeen' en 'uitzonderingen daargelaten', maar daar prefereerd men overheen te lezen om maar gelijk te krijgen.
Zoals al eerder geopperd, ja, ieder zijn/haar eigen mening, maar als men dan anderen aan gaat vallen om die eigen mening, op het moment dat iemand aan de hand van voorbeelden iets probeert duidelijk te maken, raakt mijn geduld ook op. Zeker als ik zie dat er op van alles gehamerd wordt, maar als je kudde gedrag erbij haalt, het natuurlijke gedrag van een paard, is iedereen stil of gaat door op het oude. Dan weet ik al genoeg.
Als ik iets duidelijk probeer te maken, en een snotneus die net in de wereld komt kijken denkt het beter te weten, dan word ik inderdaad een beetje moe en zal ik dan ook duidelijk laten merken dat ik niet gedient ben van dat soort praktijken. Dat is mijn goed recht. Ik verder niemand uitgescholden, ik ben van die discussie weggelopen als een volwassene dat hoort te doen, en vervolgens wordt ik door nog meer Pennies aangevallen. Sorry, ik heb betere dingen te doen.
Mijn mening heb ik gegeven. Een discussie ben ik niet verder in geinteresseerd. Mochten er nog mensen zijn die toch iets willen bespreken, mijn PB staat open.
sorry, maar ten eerste zijn in dit topic geen penny's. maar jij denkt blijkbaar van wel. en het spijt me hoor, maar die 'snotneus' heeft een mening net als ieder ander hier. en als je dat niet kunt hebben dan is het beter dat je je terugtrekt uit deze discussie. het is niet voor niks discussie