Gaaf man!!!!

Een 11.
FemkeRoosje: is goed, wat je zegt, helemaal goed, maar er is nog iets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:YES!!!!! dat is hem! Dat paard laat hier vanuit zichzelf oprichting zien, zonder 'opgepakt' te worden, zonder dat er een mens aan duwt en trekt........
Ik vind het knap dat je het ziet, trouwens
Het steunt mij in mijn mening dat paarden zichzelf gaan oprichten als ze daar klaar voor zijn...... wij hoeven ze niet op te pakken en op te drukken.
LuffB schreef:heel interessant, ga mijn best doen om ook een paar foto´s te beoordelen en te kijken naar hoe een paard tot zijn beweging komt. De anatomie van een paard zou sowieso meer bekeken moeten worden.
Hoe kan bv een paard met een steile schouder (voor dus) een imposante, ver grijpende middendraf laten zien? Dit wordt lastig doordat de voorkant niet veel bewegingsvrijheid heeft, maar kan worden gecompenseerd door de dragende kracht vanuit achter. Maar dan moet je natuurlijk wel eerst weten en zien wat dat precies met de beweging doet.
Ik ga dit zeker volgen!
_horselovee_ schreef:sorry dat ik zomaar binnenval, maar vind het wel een interessant onderwerp.
weet er allemaal nog niet zo veel van, maar wil het graag leren. fijn voor de duidelijke uitleg
maar 1 vraag, wat me nog niet helemaal duidelijk is. wat is stuwend precies?![]()
sorry als het een domme vraag is.
_Bitje_ schreef: