De foto is van schuinvoor genomen, zelfs ik kan niet goed zien op deze foto hoe hij daar zijn achterbeen neer zet.
Hier vind ik namelijk dat hij hem wel goed neerzet: (Hier is hij nog niet opgericht)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.xLoki schreef:Moll, ik vind dat je wel erg snel conclusies trekt.
De foto is van schuinvoor genomen, zelfs ik kan niet goed zien op deze foto hoe hij daar zijn achterbeen neer zet.
Hier vind ik namelijk dat hij hem wel goed neerzet: (Hier is hij nog niet opgericht)

setteke schreef:Veel meer naar voren, deze foto duidt bijna naar draf op de plaats. Je handen niet vast zetten op de hals/schoft. Tenen naar binnen, onderbeen los en ademend.
Succes.

nicky_rilana schreef:ach ze geloven het toch niet want ik ken zo veel goede ruiters die nationaal rijden en die rijden altijd met slof, maar die kunnen er mee omgaan, veel mensen die hier op reageren rijden geen grand prix ( nou moet je me niet allemaal gaan aan vallen) als je echt gaat kijken bij die ruiters dan zie je pas hoe ze er mee rijden, en dat ze makkelijk zonder kunnen, maar ze moeten dan nog net iets meer hebben en dat werkt makkelijker met slof, dat kost minder kracht, en als je dan nog 10 paarden mee moet rijden.

nicky_rilana schreef:ik denk dat jij hun kent en ik denk dat als jij 10 paarden moet rijden op nationaal nivo dat je dat ook aardig wat kracht kost, en dan moet je nog 4 uur les geven er na
Moll schreef:setteke schreef:Veel meer naar voren, deze foto duidt bijna naar draf op de plaats. Je handen niet vast zetten op de hals/schoft. Tenen naar binnen, onderbeen los en ademend.
Succes.
Ook hier deel ik je mening niet, je gaat zo een plaatje creeren dat ze op de wedstrijd willen zien en rij technisch niet klopt.
setteke schreef:Moll schreef:
Ook hier deel ik je mening niet, je gaat zo een plaatje creeren dat ze op de wedstrijd willen zien en rij technisch niet klopt.
Sure, nee, een wedstrijd is werkelijk de boeman. Als thuisexpert zou ik graag je mening willen horen. Wat kan hier verbeterd worden?
Goh, heb je ooit een cursus gevolgd van het een of ander? Sorry Moll, maar wat jij wil is niet te verantwoorden op enig niveau.