TanteSabien schreef:De reden waarom ik over de B en recreatie ruiters val is omdat ik die nou eenmaal veel vaker voor de voeten krijg dat een wedstrijdruiter
En ja mijn meniong is dus dat de recreatiesport zo flink onderuit gaat qua paardvriendelijkheid. En nee ik zeg niet dat alle B en recreatieruiters zo zijn maar ik stoor me dus wel aan degenen die dat wel doen
Weetje wat ik niet snap: je hebt het over recreatieruiters, welke best zonder spoortje kunnen rijden ... maar dat je een recreant bent, betekent niet dat je paard easy peasy door het bos heen te rijden valt, ofdat je daarmee lekker ladieladie kan rijden. Ook een recreant kan een draak van een paard hebben waarbij een spoortje toch best handig kan zijn. Ik begrijp dus niet zo goed wat je daar telkens mee bedoelt ...
(alsof het bij een paard van een recreant niet nodig is om met spoortje te rijden)

en waarom? logies na denken! een tik op de billen heeft voor een paard niks met been geven te maken dus raakt eerder de kluts kwijt en gaat lopen