Heb een hele mooie foto van mn neefje maar denk niet dat ze die zo graag terug vinden op bokt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ziet er idd netjes uit. En super getekend 

schoentje schreef:Piet is een topruiter, maar toch echt geen perfect voorbeeld met z'n stijl. Op deze foto gaat het nog, maar vaak heeft ie z'n voeten bijna op de kont van het paard liggen en z'n bovenlichaam op de hals.

Illusion1990 schreef:Heel vreemd, maar ik vind dames 9 van de 10 keer netter rijden dan de heren onder ons. Ik kom dan wel met Pietje, maar wie ik ook prachtig een parcours rond vind gaan is Meredith Michaels. Kan genieten van haar rondjes toendertijd met Quick Star
schoentje schreef:Dank je Danieke![]()
Ik vond er nog 1 op een lage sprong. Geen d\superscherpe foto, maar de houding wel aardig goed dacht ik zo!
Waar wil je de foto's voor hebben TS?
Ik heb je profiel bekeken. Indrukwekkende foto's. Ik waag me er niet meer aan. Paar keer salto gemaakt met slechte landing
. Wat is voor jou een lage sprong en wat is dan een hoge sprong? Vind inderdaad dat je erg netjes over de hindernissen gaat met de diverse paarden!

schoentje schreef:Dank je Illusion!
Ik vind 1.10m en lager laag en alles boven 1.30m hoog. Er tussen is middelmatig
Maar dat is idd voor iedereen anders, had ik niet echt aan gedacht eerlijk gezegd...