Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:En ik merk trouwens ook dat mijn paard hangerig wordt of soms haar rug weg gaat duwen uit verveling. Moet haar echt bezig houden met oefeningen en niet alleen concentreren op het netjes lopen.
HappyH schreef:Ik denk dat je paard makkelijk je hand pakt omdat je niet "stil" genoeg bent met de hand. Je stoort zelf in de balans van jullie beide. Het rijden met stang en trens kan er wel voor zorgen dat hij er wel voor oppast je hand te pakken, maar hoe rechtvaardig is dat? Ik denk dat het een schijnoplossing is.
Citaat:Je schrijft dat hij op trens de rug wegdrukt en zich draagt met stang en trens? Kun je preciezer beschrijven wat hij dan doet?
Citaat:Lukt het opvangen met de zit op die momenten dan ook?
danny2000 schreef:Hoihoi!!
wij gaan inmiddels zo goed.... denk er stiekem over in de maand juni weer aan de start te verschijnen. Ik wil niet eerder beginnen tot het echt lekker gaat maar daar begint het nu toch op te lijken.
Ik merk alleen op de rechterhand dat hij nog wat moeite heeft (links bolle kant) valt daar steeds iets over de buitenschouwder en draait de achterhand iets naar binnen. Veel oefenen schouderbinnenwaarts en wat rechter maken links (gaat al stukken beter) iemand meer tips???
Het is zo verdomd moeilijk soms!! maar nu ik me bewust ben van mijn eigen mankementen en de zijne kan ik er pas echt aan werken.
Kwartje begint te vallen. Veel afwisseling met ritjes op het strand en een sprongetje zo nu en dan houd hem lekker fris en stompt niet af, hij wil graag en we gaan elkaar begrijpen.
Ga snel weer een filmpje maken....
danny2000 schreef:Hoihoi!!
wij gaan inmiddels zo goed.... denk er stiekem over in de maand juni weer aan de start te verschijnen. Ik wil niet eerder beginnen tot het echt lekker gaat maar daar begint het nu toch op te lijken.
Ik merk alleen op de rechterhand dat hij nog wat moeite heeft (links bolle kant) valt daar steeds iets over de buitenschouwder en draait de achterhand iets naar binnen. Veel oefenen schouderbinnenwaarts en wat rechter maken links (gaat al stukken beter) iemand meer tips???
Het is zo verdomd moeilijk soms!! maar nu ik me bewust ben van mijn eigen mankementen en de zijne kan ik er pas echt aan werken.
Kwartje begint te vallen. Veel afwisseling met ritjes op het strand en een sprongetje zo nu en dan houd hem lekker fris en stompt niet af, hij wil graag en we gaan elkaar begrijpen.
Ga snel weer een filmpje maken....