Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Joscaa schreef:Suuskipje schreef:Hmm ik heb af en toe wel last van mn armen, maar dat is op 2 paarden maar op de manege waar ik rijd. Nuts, omdat je daarbij je rechterhand moet blijven bewegen anders pakt ze rechts vast en zet het op een rennenop een gegeven moment heb je wel een lamme arm dan. En Flash omdat ie veel onder je uitrent en lak heeft aan een ophouding, dus dan blijf je ophoudingen geven en dat voel je op een gegeven moment ook wel ja
"Omdat ze anders rechts vast pakt"
Nee, dat zit niet in de mond, maar in de rug. *waar ik dus met mijn topic op doel*
Ayasha schreef:als ik paard was en elke ruiter zat te wiebelen met die handen (en dus ook met het bit in dat gevoellige mondje) zou ik ook gaan proberen om vast te pakken...

Ayasha schreef:Omdat ie er van uit gaat dat je zal gaan wiebelen. Zagen kan ook zachtjes en subtiel (wiebelen dus), het blijft zagen.
Ayasha schreef:SK: een paard dat met behulp van wiebelen naar beneden wordt gereden kan niet van achteren naar voren gereden worden, hoogstens van voren naar achteren. Het idee van "van achteren naar voren" betekent immers dat je eerst zorgt dat de achterhand en de rug in orde is en dat dan de voorkant volgt. In jouw geval is het zo een beetje andersom (en ik durf ten zeerste te betwijfelen of de achterkant idd volgt).
Waarom weiger je dan niet gewoon om dat paard te rijden?
Mistral_Bink schreef:Wel grappig suuskipje geeft eerlijk toe dat ze weleens last heeft van haar armen en er is direct een heel gesprek

Men kan wel met standaard oplossingen komen maar gezien het al een manege paard betreft waar je niet dagelijks op rijdt, gaat die standaard oplossing weinig uithalen voor je.