Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dus een reden om dat niet te doen behalve instructeur.
Ik heb hem nu twee jaar maar het is nog niet voorgekomen. Toevallig vroeg een vriendin of ze er een keer op mag, ze wilde wel eens een Z paard aanvoelen
. Ze rijdt zelf endurance op een pony. Ik ben benieuwd hoe makkelijk iemand erop weg kan rijden. 

). Van mijn moeder en die vriendin weet ik dat ze correct rijden, maar het zal op hoge uitzondering zijn dat ze er daadwerkelijk op gaan rijden. 

en als zij mijn pony rijdt (en zij rijdt goed!) dan loopt Tirzah netter dan bij mijzelf, omdat zij beter weet welke hulpen ze moet geven om Tirzah te ondersteunen en te helpen dingen te leren. Toch ben ik ervan overtuigd dat als Tirzah haar niet zou kennen, ze alle hulpen perfect kon geven en dat er dan nog geen land met die knol te bezeilen viel
Heb er meerdere goede ruiters op gezet, maar als Tirs niet weet wie het is dan heeft ze er echt lak aan wat die persoon vraagt.
. En ook altijd typisch dat mensen ze zelf super voor elkaar vinden maar dat er niemand anders mee over weg zou kunnen...
Ideaal.