JoviBan schreef:Mocht je enige kennis hebben van de paardenschedel (wat men van een tandarts mag verwachten), dan zou je kunnen weten dat je door mensentrekkracht geen breuken kunt veroorzaken in de schedel. Dat kan alleen dmv een immense klap vergelijkbaar met een trap van een ander paard of wanneer je een baksteen naar het paard z'n hoofd gooit of met een baksteen of moker op het hoofd gaat staan rammen. Er zou heel wat mankracht voor nodig zijn wil je dmv een leren bandje om het hoofd een breuk of andere schade veroorzaken in de schedel of kaken. Een gemiddelde ruiter gaat dat niet lukken.
Ik vraag mij af waarom jij altijd een persoonlijke aanval nodig denkt te hebben om een systeem van rijden te verdedigen; terwijl je weet dat ik gelijk heb.
Dat doe ik bij jou ook niet.
.
Ik weerleg jouw beweringen - met onderbouwingen (iets wat jij niet doet) - juist omdat je géén gelijk hebt.
) dat ze het prima vindt hoe we te werk gaan.
" begint ze al gespierde billen en buikspieren te krijgen en komt ze heel mooi in balans, puur en alleen door het goed trainen van goed lichaamsgebruik. Dwz niet met de voorkant bezig zijn, maar juist met de achterkant. 
) toen is de pad dus gaan schuren tijdens het rijden. ( dit was met vrij warm weer dus kwam er zweet bij kijken ) hier door is het geiriteerd geraakt en kwamen er even later witte plekken te voor schijn. Daarvoor nooit last van gehad. dus ik denk zeker niet dat t drukkingen van t een of ander is