Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zodiacje schreef:Wat ik denk te lezen;
TS heeft haar paard geruild.
Het paardje wat zijn kreeg heeft zij van genoten en voor gezorgd. Extra kosten zijn gemaakt mbt tandarts en osteopaat. (vraag ik mij af waarom osteo, liep hij ook niet goed?)
Haar fries betreft een hengst.
Deze heeft zij kreupel en met wonden terug moeten nemen.
Vraag ik mij af, is hij gebruikt om te dekken?
Dan zouden de wonden waarschijnlijk vooral aan de voorkant zitten.
heb je de DA al gebeld die hem behandeld zou hebben?
Ik zou van haar een rekening eisen dan van de DA behandeling.
Al is het maar om te weten wat er met je paard aan de hand is.
mijn vraag nu is: Heb je hierbij veel verlies geleden?
Ik kan mij voorstellen dat de wonden genezen en het been met rust hopelijk ook weer goed komt.
In dat geval denk ik dat je je verlies moet gaan pakken en hier een pijnlijke les hebt geleerd...
Mocht het niet goed komen met je paard of mocht je echt grote kosten gaan maken dan stel ik voor dat je je laat informeren bij het juridisch loket.
De andere bokkers, voel je aangesproken indien nodig, zou ik willen vragen om toch proberen de TS te helpen.
Ik denk dat zij hiervan echt een les heeft geleerd. Dat wij met zijn allen ons vingertje heffen in haar richting gaat niets meer veranderen aan deze rot situatie.
TS, sterkte ermee. Ik hoop dat je mijn vragen wilt en kunt beantwoorden...
Voor vragen mag je ook een pb sturen hoor!
jo_peerd schreef:zodiacje schreef:Wat ik denk te lezen;
TS heeft haar paard geruild.
Het paardje wat zijn kreeg heeft zij van genoten en voor gezorgd. Extra kosten zijn gemaakt mbt tandarts en osteopaat. (vraag ik mij af waarom osteo, liep hij ook niet goed?)
Haar fries betreft een hengst.
Deze heeft zij kreupel en met wonden terug moeten nemen.
Vraag ik mij af, is hij gebruikt om te dekken?
Dan zouden de wonden waarschijnlijk vooral aan de voorkant zitten.
heb je de DA al gebeld die hem behandeld zou hebben?
Ik zou van haar een rekening eisen dan van de DA behandeling.
Al is het maar om te weten wat er met je paard aan de hand is.
mijn vraag nu is: Heb je hierbij veel verlies geleden?
Ik kan mij voorstellen dat de wonden genezen en het been met rust hopelijk ook weer goed komt.
In dat geval denk ik dat je je verlies moet gaan pakken en hier een pijnlijke les hebt geleerd...
Mocht het niet goed komen met je paard of mocht je echt grote kosten gaan maken dan stel ik voor dat je je laat informeren bij het juridisch loket.
De andere bokkers, voel je aangesproken indien nodig, zou ik willen vragen om toch proberen de TS te helpen.
Ik denk dat zij hiervan echt een les heeft geleerd. Dat wij met zijn allen ons vingertje heffen in haar richting gaat niets meer veranderen aan deze rot situatie.
TS, sterkte ermee. Ik hoop dat je mijn vragen wilt en kunt beantwoorden...
Voor vragen mag je ook een pb sturen hoor!
Hoi
Mijn paardje heeft wonden voor op de borst op zijn hooft op op zijn achter benen.
De tandarts moest komen omdat hij ineens zomaar gigantisch met zijn hooft schudde dus ik heb laten kijken het bleek dat hj hele erge haken op zijn kiezen had en hij had een blokkade in zijn rug. Paard loopt ngo steeds niet goed en er komt dan ook een advocaat bij, niemand zal het er zomaar bij laten zitten een slecht paard terug en zij een goeie.
En tuurlijk is dit verhaal echt, en er zit echt niet meer achter.
Zij heeft pas 41 berichten geplaats en is geregistreerd op 30.06.2010. Ik vind het een beetje raar, de berichten die ik zo heb terug gelezen vind ik niet veelbelovend.
In dat bericht wordt paard en eigenaar mooi opgehemeld! Hmmm ik heb zware zware twijfels!Tesz_2208 schreef:ik wacht nu op de foto's hoe de hengst er nu bijstaat.
Tesz_2208 schreef:Ts aub : probeer duidelijk te zijn in de dingen die je hier schrijft
je bent niet verplicht tot antwoorden maar als je antwoord gelieve dat te doen met informatie die duidelijk te begrijpen is.