Kan dit nou zomaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mickydo

Re: Kan dit nou zomaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 12:36

is dit topic serieus ?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 12:45

Ik denk dat het ware verhaal hierachter niet naar buiten komt.
Of wel TS?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 12:51

Needje schreef:
Of wel TS?

Needje, is er een andere versie dan?
Laatst bijgewerkt door Bramasole op 02-08-10 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 12:51

Ja, dat wil ik nu ook wel weten, Needje, mag via pd!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 12:53

Noem het een "voorgevoel"

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 12:53

Ik ken je langer dan vandaag, je weet meer...

jo_peerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 12:56

zodiacje schreef:
Wat ik denk te lezen;

TS heeft haar paard geruild.
Het paardje wat zijn kreeg heeft zij van genoten en voor gezorgd. Extra kosten zijn gemaakt mbt tandarts en osteopaat. (vraag ik mij af waarom osteo, liep hij ook niet goed?)

Haar fries betreft een hengst.
Deze heeft zij kreupel en met wonden terug moeten nemen.

Vraag ik mij af, is hij gebruikt om te dekken?
Dan zouden de wonden waarschijnlijk vooral aan de voorkant zitten.

heb je de DA al gebeld die hem behandeld zou hebben?

Ik zou van haar een rekening eisen dan van de DA behandeling.
Al is het maar om te weten wat er met je paard aan de hand is.

mijn vraag nu is: Heb je hierbij veel verlies geleden?
Ik kan mij voorstellen dat de wonden genezen en het been met rust hopelijk ook weer goed komt.
In dat geval denk ik dat je je verlies moet gaan pakken en hier een pijnlijke les hebt geleerd...
Mocht het niet goed komen met je paard of mocht je echt grote kosten gaan maken dan stel ik voor dat je je laat informeren bij het juridisch loket.

De andere bokkers, voel je aangesproken indien nodig, zou ik willen vragen om toch proberen de TS te helpen.
Ik denk dat zij hiervan echt een les heeft geleerd. Dat wij met zijn allen ons vingertje heffen in haar richting gaat niets meer veranderen aan deze rot situatie.

TS, sterkte ermee. Ik hoop dat je mijn vragen wilt en kunt beantwoorden...
Voor vragen mag je ook een pb sturen hoor!

Hoi
Mijn paardje heeft wonden voor op de borst op zijn hooft op op zijn achter benen.
De tandarts moest komen omdat hij ineens zomaar gigantisch met zijn hooft schudde dus ik heb laten kijken het bleek dat hj hele erge haken op zijn kiezen had en hij had een blokkade in zijn rug. Paard loopt ngo steeds niet goed en er komt dan ook een advocaat bij, niemand zal het er zomaar bij laten zitten een slecht paard terug en zij een goeie.
En tuurlijk is dit verhaal echt, en er zit echt niet meer achter. ;)

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 12:56

Ik vind dit echt zo,n een verschrikkelijk raar verhaal? hoe heb je zo kunnen denken en kan je zo makkelijk zijn met je paard? jij heb er ooit voor gekozen dat paard te kopen dus jij heb de volledige verzorging, nu ging hij op proef dus was hij nog niet echt weg, Ok het is niet goed gegaan maar dat betekent nu dus dat jij nu voor je paard klaar moet staan! Ik heb hier inderdaad ook een heel raar gevoel bij Needje!

jo_peerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-10 12:57

kleinvosje schreef:
Ik ken je langer dan vandaag, je weet meer...

Zij weet helemaal niks!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 12:58

Nee, ze zegt het voor de lol, om je te pesten...

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 13:00

Begin hier eens eerst antwoord te geven op de vragen, of zet klaar en duidelijk neer wat er gebeurt is. Nu hebben we maar wat te gissen en kan niemand je eigenlijk vooruit helpen.

Zoals ik al gevraagd heb; zijn de paarden ook op de foto gegaan? Zoneen, lijkt mij dat dit dringend tijd wordt... Zowel voor jouw fries met zijn dikke been als je nieuw paard met zijn blokkades... Dit noem ik toch roekeloos koopgedrag...

Needje; ben benieuwd?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 13:01

Ben nog steeds benieuwd naar het antwoord ;)

Bramasole schreef:
Heb je de da al laten komen voor een oordeel, is niet verkeerd in zo'n situatie. Zeker als je wellicht verdere stappen wilt ondernemen.

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 13:02

Ik ben een stille meelezer maar heb ook het idee dat er meer achter zit dan wat we te horen krijgen...

Ben ook benieuwd naar de lange versie van het verhaal vanaf het begin: Lees: Dat moet minimaal een A4'tje vol zijn lijkt mij met alles wat er gebeurd is ondertussen. Wij krijgen een zeer beknopte versie te horen en hierdoor ontstaan er spookverhalen omdat er geen correct beeld wordt weergegeven.

- hoe graag je ook van je paard af wilt, als je van je paard houdt dan laat je hem niet in deze toestand en laat je hem z.s.m. terug komen. (wat nu ook gebeurd is)
- De tegenpartij, het lijkt mij sterk dat die 'zomaar' het andere paard achterlaat, die heeft nu helemaal niets, alleen een hoop ellende extra en geen paard.

Ik ben erg benieuwd naar het rustig uitgeschreven verhaal TS.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 13:05

Needje schreef:
Of wel TS?

Ben heel benieuwd naar jou versie van dit ongeloof waardige verhaal !

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 13:21

ik vind het verhaal ook maar vaag...
ik heb vanaf het begin dat dit topic geopend is gereageerd en beetje bij beetje werden mij dingen duidelijk maar toch vaag duidelijk uitgelegd hmmm....
ik heb de ts gevraagd om de vraagprijs en foto's van de hengst hoe hij eruit zag voor dat hij weg ging!
die heb ik gisteravond laat via mail ontvangen.
ik wacht nu op de foto's hoe de hengst er nu bijstaat.

als de TS verstandig is zet zij ook hier het verhaal vanaf het begin af aan eens duidelijk neer.
hoe is de ruil gegaan welke afspraken stonden er op het papier wat er precies gebeurt is ect.

dat is voor alle lezers toch wat duidelijker!
ik wacht de foto's af en als de TS slim is vraagt ze aan de DA die haar paard behandeld heeft , bij die andere plek.
waarom hij iets ingespoten gekregen heeft en wat hij dacht dat het paard heeft.
dan zou ik mijn eigen DA laten komen en kijken of het verhaal klopt ja of nee.

Ts aub : probeer duidelijk te zijn in de dingen die je hier schrijft
je bent niet verplicht tot antwoorden maar als je antwoord gelieve dat te doen met informatie die duidelijk te begrijpen is.

ik wacht je foto's af en dan horen we het wel weer.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 13:30

Het meest idiote van dit verhaal vind ik nog, dat je geen slecht paard terugneemt...? Het is nota bene je eigen paard die je ''out of the blue'' even op proef weggeeft... Hij kan er niks aan doen hoor.... :\

Als ik dit met mijn paard had (die ik nooit weg zal doen... maar dat volledig terzijde) Dan nam ik hem met alle liefde terug, zou ik een rechtzaak tegen deze 'fantastische' vrouw beginnen ( mits er wat op papier zou staan en er genoeg bewijzen zijn) en er voor zorgen dat zij geen poot meer heeft om op te staan.

Steffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 14:17

Dat is echt wel grof, nu heb jij je fries terug maar dan kreupel en heb je toch nog altijd geen winst gemaakt ofzo. wat er bij is gekomen is dat je paard kreupel is s:

Steffi_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 14:29

jo_peerd schreef:
zodiacje schreef:
Wat ik denk te lezen;

TS heeft haar paard geruild.
Het paardje wat zijn kreeg heeft zij van genoten en voor gezorgd. Extra kosten zijn gemaakt mbt tandarts en osteopaat. (vraag ik mij af waarom osteo, liep hij ook niet goed?)

Haar fries betreft een hengst.
Deze heeft zij kreupel en met wonden terug moeten nemen.

Vraag ik mij af, is hij gebruikt om te dekken?
Dan zouden de wonden waarschijnlijk vooral aan de voorkant zitten.

heb je de DA al gebeld die hem behandeld zou hebben?

Ik zou van haar een rekening eisen dan van de DA behandeling.
Al is het maar om te weten wat er met je paard aan de hand is.

mijn vraag nu is: Heb je hierbij veel verlies geleden?
Ik kan mij voorstellen dat de wonden genezen en het been met rust hopelijk ook weer goed komt.
In dat geval denk ik dat je je verlies moet gaan pakken en hier een pijnlijke les hebt geleerd...
Mocht het niet goed komen met je paard of mocht je echt grote kosten gaan maken dan stel ik voor dat je je laat informeren bij het juridisch loket.

De andere bokkers, voel je aangesproken indien nodig, zou ik willen vragen om toch proberen de TS te helpen.
Ik denk dat zij hiervan echt een les heeft geleerd. Dat wij met zijn allen ons vingertje heffen in haar richting gaat niets meer veranderen aan deze rot situatie.

TS, sterkte ermee. Ik hoop dat je mijn vragen wilt en kunt beantwoorden...
Voor vragen mag je ook een pb sturen hoor!

Hoi
Mijn paardje heeft wonden voor op de borst op zijn hooft op op zijn achter benen.
De tandarts moest komen omdat hij ineens zomaar gigantisch met zijn hooft schudde dus ik heb laten kijken het bleek dat hj hele erge haken op zijn kiezen had en hij had een blokkade in zijn rug. Paard loopt ngo steeds niet goed en er komt dan ook een advocaat bij, niemand zal het er zomaar bij laten zitten een slecht paard terug en zij een goeie.
En tuurlijk is dit verhaal echt, en er zit echt niet meer achter. ;)

Als ik dit zo lees, zijn die wonden perfect te verklaren. Ook zou het best wel kunnen dat je hengst een klap op zijn achterbeen gekregen heeft bij het dekken waardoor hij nu kreupel is...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 14:40

Eerlijk gezegd geloof ik het verhaal van de TS niet. ;) Zij heeft pas 41 berichten geplaats en is geregistreerd op 30.06.2010. Ik vind het een beetje raar, de berichten die ik zo heb terug gelezen vind ik niet veelbelovend. ;)

Vervolgens reageerd er iemand die het paard beweert te kennen, diegene heeft één bericht geplaatst. Raad eens waar. ;) In dat bericht wordt paard en eigenaar mooi opgehemeld! Hmmm ik heb zware zware twijfels!

Btw mocht het wél echt zijn vind ik het wel een hele nare situatie.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 15:02

Tesz_2208 schreef:
ik wacht nu op de foto's hoe de hengst er nu bijstaat.

Dan kan je lang wachten denk ik.

Tesz_2208 schreef:
Ts aub : probeer duidelijk te zijn in de dingen die je hier schrijft
je bent niet verplicht tot antwoorden maar als je antwoord gelieve dat te doen met informatie die duidelijk te begrijpen is.

Niet verplicht te antwoorden? Er wordt een topic geopend met een grove beschuldiging naar iemand toe.
Lijkt me op z'n minst dat je dan gewoon netjes alle vragen beantwoord.

TS, dat je baalt van een bepaalde situatie OK, maar OF hou je mond, OF wees gewoon eerlijk.
Maar hier nu iemand afschilderen als de boeman vind ik erg grof, helemaal omdat JIJ dondersgoed weet hoe en wat. ;)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 15:09

Needje als je meer weet, zeg het dan of zeg helemaal niets.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 15:09

imd schreef:

? huh...

shay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 15:16

hmm meelezer blijft dit topic even volgen ben wel benieuwd wat er uitkomt.

x_Mariska_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 15:16

Nou, als die mevrouw dus daadwerkelijk iets in zijn been heeft laten spuiten, wat niet was afgesproken. Zou ik haar laten opdraaien voor de kosten. Over het weer omruilen gesproken, ik zou dan wel mijn eigen paard terug willen zodat er niet nog meer fout kan gaan. En dan gewoon zorgen dat je het geld dat je eraan kwijt bent, dat die mevrouw dat terug stort. ;)

Overigens, heel naar is het!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 15:20

imd schreef:

Ik heb dit topic niet geopend, dus waarom zou ik moeten reageren.
Wil alleen wel de TS laten weten dat ik het not done vind.
Het is aan haar om de waarheid te vertellen. Niet aan mij.