timilon schreef:ik ben bang dat dit topic gaat verzanden in welles-nietus...
hoge bomen vangen veel wind.
uit de slomo blijkt dat totilas VOLDOENDE meekomt van achteruit, maar de zwartkijkers willen nog meer, nog verder en nog hoger.
dat gaat niet, want dan komt het dragend vermogen in het geding+de bergop gaande beweging is er dan niet meer.
totilas is niet perfect, maar naderd de perfectie wel(te zien aan de punten die hij krijgt van verschillende jury-leden)
Ik vind het ook niet erg getuigen van een positieve visie als je denkt dat deze discussie verzand in een welles-nietes. Omdat het nu juist best wel goed gaat. Ik zie dat mensen die een goed punt maken zoals Iris en Polly2 ook erkenning daarvoor krijgen en dat mensen die het er toch nog niet helemaal mee eens zijn dat ook doen.
En ik ben ook wel benieuwd naar nog een slomos zodat je gewoon een wat betrouwbaarder beeld krijgt.

In mijn ogen is dit een prima discussie zo lang mensen gewoon goede argumenten geven en inhoudelijk op mensen hun posts in gaan. Dus als je denkt/weet dat het bewegen van de paarden van Edward komt doordat ze familie van elkaar zijn kun je dat ook op een gewone manier duidelijk maken.