Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grrrom schreef:maar 'natuurlijke slijtage' is toch iets anders dan de slijtage van van een hoef van een paard dat gewoon alleen maar over vlakke stukken loopt, en simpele ondergronden?
ik val wel over het woordje 'natuurlijk'je gaat dan toch uit van hoe paarden in het wild leven, en dus de slijtage die daarbij hoort?
ik heb de site hoefnatuurlijk.nl eens goed doorgelezen en ik kan nergens vinden dat ik ongelijk heb zoals ik het nu zeg. maar ik sta open voor kritiek
pmarena schreef:Maar het is ergens gewoon een beetje ouderwets en ergens een tikje vergelijkbaar met stierenvechten : dat is gewoon uit de tijd , dieren tegen hun zin voor vermaak gebruiken.
Waratje schreef:Niet om het één of ander, maar de man kan best een stukje rijden, hoor. Dat hij het ondertussen niet meer acceptabel vindt betekent niet dat hij het niet kan.
Citaat:It is parasitizing on the abilities of another creatures, namely, horse.
pmarena schreef:En mensen die dit maar belachelijk vinden (een paard zijn eigen sociale leven , proest !!) zijn er genoeg , die beseffen dus totaal niet wat voor een dier ze nu eigenlijk op stal hebben , dat is zo ontzettend triest
Grrrom schreef:Ik bedoel, kijk naar de wedstrijdsport en leer: plezier en competitie gaan gewoon nauwelijks samen.