Ik vind dat een straf moet horen bij wat er is gebeurd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Drunksheep schreef:_DLS_ schreef:Ik geef het paard rustig een trap terug hoor.
Ik denk dat de trap van ons veel minder hard zal aan komen dan de trap van het paard hoor. Ik vind dat ze maar moeten weten dat er ook een bepaalde grens licht.
Denk? Dat weet ik wel zeker haha. En helemaal als ze hoefijzers onder hebben. Heel fijn

ponylove1995 schreef:Ach op HT is alles zielig. En iedereen is daar te groot en ze hebben daar altijd wat te zeiken. Dat is ook de reden dat ik veel meer van bokt houd. En het ergste op HT is dat er allemaal van die echte onervaren ruitertjes zijn, die denken dat ze Anky zijn. Want dan gaan ze een heel zeik verhaal over jouw rijstijl beginnen en dan kijk je op hun profiel. En dan staat daar:
Yes ik ben net geslaagd voor mijn F2. En dan zie je zo'n meisje dat temet van haar knol afvalt.
En ook iedereen is te groot. Had ik een meisje die op onze shet net wat met haar benen eronder uit kwam. Ja dat meisje is veelst te groot. En dat topic had een vriendin van mij geplaatst en toen kwamen er ook allemaal reacties van: echt een gemene baas dat zij dit toelaat. En toen zei ik: Ik ben haar baas. En toen hielden ze allemaal hun bek xD. Maarjah ik weet niet wat ze dan op die shet willen hebben, een baby van 1 maand. Nou dat gaat niet hoor.
? ponylove1995 schreef:Ach op HT is alles zielig. En iedereen is daar te groot en ze hebben daar altijd wat te zeiken. Dat is ook de reden dat ik veel meer van bokt houd. En het ergste op HT is dat er allemaal van die echte onervaren ruitertjes zijn, die denken dat ze Anky zijn. Want dan gaan ze een heel zeik verhaal over jouw rijstijl beginnen en dan kijk je op hun profiel. En dan staat daar:
Yes ik ben net geslaagd voor mijn F2. En dan zie je zo'n meisje dat temet van haar knol afvalt.
En ook iedereen is te groot. Had ik een meisje die op onze shet net wat met haar benen eronder uit kwam. Ja dat meisje is veelst te groot. En dat topic had een vriendin van mij geplaatst en toen kwamen er ook allemaal reacties van: echt een gemene baas dat zij dit toelaat. En toen zei ik: Ik ben haar baas. En toen hielden ze allemaal hun bek xD. Maarjah ik weet niet wat ze dan op die shet willen hebben, een baby van 1 maand. Nou dat gaat niet hoor.
Olster4ever schreef:bij ons is er ook een manege pony met ontzettende singelnijd ooh wat is dat een bitch!
en dat terwijl de manege ponys bij ons een op maat gemaakt zadel hebben!
nou ik heb dr 2 keer gewaarschuwd toen k haar moest singelen
de derde keer een knal voor dr borst bij mij doet ze nu NOOIT meer wat.
en ik weet ongeveer wel hoe ze is dus ik trek de singel altijd heel voorzichtig omhoog, maar toen probeerde ze mij toch echt te bijten
en aangezien er bij ons ZEKER NIET op het hoofd mag worden geslagen gaf ik een pats op dr borst

Bizzybijtje schreef:ponylove1995 schreef:Ach op HT is alles zielig. En iedereen is daar te groot en ze hebben daar altijd wat te zeiken. Dat is ook de reden dat ik veel meer van bokt houd. En het ergste op HT is dat er allemaal van die echte onervaren ruitertjes zijn, die denken dat ze Anky zijn. Want dan gaan ze een heel zeik verhaal over jouw rijstijl beginnen en dan kijk je op hun profiel. En dan staat daar:
Wauw. Je weet toch wel dat een groot deel van Bokt ook alles zielig vind en iedereen te groot vind?
. ponylove1995 schreef:Bizzybijtje schreef:
Wauw. Je weet toch wel dat een groot deel van Bokt ook alles zielig vind en iedereen te groot vind?
Op bokt is het ook al vrij snel zielig, maar op HT is het nog erger. En ja dat is zeer moeilijk voor te stellen.
.
hun gezonde verstand.
Tigra_ schreef:Rooms schreef:@ _DLS_ Als een paard mij trapt, geef ik hem een tik (met de hand). Dat vind ik kunnen. Een trap niet, dat vind ik overdreven.
Waarom dan niet? Denk persoonlijk dat een paard mij meer pijn doet als hij trapt dan dat ik hem een trap geef.
Tigra_ schreef:Waarom dan niet? Denk persoonlijk dat een paard mij meer pijn doet als hij trapt dan dat ik hem een trap geef.
nanette1 schreef:Ja het klopt dat belonen helpt maar soms kan dit niet. Je moet ze ook uitleggen dat iets niet kan. Eerst gewoon met heeeeey niet doen als dit niet helpt duidelijker en als dat niet helpt heel duidelijk

Olster4ever schreef:bij ons is er ook een manege pony met ontzettende singelnijd ooh wat is dat een bitch!
en dat terwijl de manege ponys bij ons een op maat gemaakt zadel hebben!
nou ik heb dr 2 keer gewaarschuwd toen k haar moest singelen
de derde keer een knal voor dr borst bij mij doet ze nu NOOIT meer wat.
en ik weet ongeveer wel hoe ze is dus ik trek de singel altijd heel voorzichtig omhoog, maar toen probeerde ze mij toch echt te bijten
en aangezien er bij ons ZEKER NIET op het hoofd mag worden geslagen gaf ik een pats op dr borst
KiWiKo schreef:ik ben behoorlijk dominant, en ik kan mijn stem verlagen tot een behoorlijk luide bariton........
paarden weten instant met wat voor een persoon ze van doen hebben..........