Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) kan ik begrijpen, omdat het je daar sneller belemmert in je bewegingen. Maar bij paardrijden zou het toch geen probleem moeten zijn? En 'voor het mooie'.. Wat een onzin zeg
je bent prima op gewicht, ik zou het zelfs niet goed vinden als je nu veel zou gaan afvallen. Bovendien ken ik mensen die zijn 20 kg dikker en die rijden ook paard. Paard heeft er geen last van, dus ik zie er het probleem niet van in.
)
Ik voel me nogal dik als ik naar jou kijk, en dat vergelijk met mezelf. Ik ben 1.68, weeg 67 kilo, en heb al helemaal geen platte buik, dikke kuiten en bovenbenen, in een skinny jeans ben ik een worstje. Ik snap echt niet dat ze zeggen dat 'jij maar beter kunt gaan mennen.' !!
? 

...
Ania schreef:mltex schreef:? ik zie het nou precies andersom om eerlijk te zijn..... vind de dunnetjes buitengewoon zeldzaam
Echt? Misschien zit ik net in de verkeerde kringen? Mij valt het juist op dat het allemaal maar smaller, dunner, langer, mooier, en knapper moet. En indd, slank wordt naar mijn idee met succes gelinkt.
Overigens bedankt voor de complimenten![]()