107 cm... Maar helaas, dat lukt niet mee Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
107 cm... Maar helaas, dat lukt niet mee tjee schreef:Hier meld zich nog een ponyrijder. Heb een Welsh B van 1.35m en ben zelf 1.63. Rijfoto in mijn profiel.
@Iceprincess: gaaf beessie heb je. Zou een broertje van die van mij kunnen zijn haha.
maar ik bedoel bewijze van spreken.
capopjekop schreef:Kun je dan niet tussen de paarden starten? Of gewoon eens langsgaan bij een buiten concours. Dat heb ik ook weleens gedaan met mijn pony toen ik tijdens een buitenrit naar de proefjes van kennissen ging kijken. Of ga bij een rijvereniging rijden en ga dan naar de oefenwedstrijden en de onderlinge wedstrijden.
in ieder geval bedankt!
haha ik ben er helemaal niet meer aan gewend. Ik heb juist het idee dat de paarden ook steeds groter worden. Niks voor mij in ieder geval

)
. Als ik in je profiel kijk zie ik gewoon een leuke combinatie (alleen met een totaal verkeerd zadel). Het paard vind ik juist voor het plaatje veel te groot
, maar ja, het is maar net wat je gewent bent en graag wilt zien, net als wat justkid al zegt. Bij western is het veel normaler om kleine ponies te rijden, dat plaatje vind ik dan ook veel sneller mooi dan die grote dressuurknoeperds met minimeisjes erop
.
.
ellepel schreef:tjee schreef:Hier meld zich nog een ponyrijder. Heb een Welsh B van 1.35m en ben zelf 1.63. Rijfoto in mijn profiel.
@Iceprincess: gaaf beessie heb je. Zou een broertje van die van mij kunnen zijn haha.
volgens mij heb ik ook een broertje er van,die van mij lijkt ook nog weer op de jouwe namelijk![]()
ik ben 38 jaartje jong.
ben zelf 1m62 en mijn pony is 1m38.
heb geen rijfoto's,maar foto's van poown staan in mijn profiel
vickylover schreef:Ik heb toch helaas mijn kleine c pony verkocht van 1,32 .
Zelf ben ik 1.63 .
Met me benen kwam ik niet onder haar uit maar me bovenlijf was echt te groot .
Ook mensen zeiden dat ik voor het mooie te groot ben .
Dus elke keer als ik aan het rijden was in de bak zat ik steeds in de spiegel te kijken en vond ik het gewoon niet kloppen .
Nu heb ik een paard van 165 ongeveer en dat is gewoon beter voor me
Al blijf ik pony's toch geweldig vinden
mijn ponytje is 1.40 zelf ben ik 1.65,,
dat is altijd naar heb liever dat ze het me recht in mijn gezicht zeggen. ik sta dan ook op een stal waarop iedereen serieus dressuur rijdt met al die reuzen xD haha,, nee ik hou het liever wat lager bij de grond
kan ik er nog eens leuk afrollen

Saul schreef:Over beinvloeden gesproken.. het was Bokt bijna gelukt om mij mijn pony te laten verkopen hoor ..
Hij heeft daadwerkelijk te koop gestaan.. maar de DA heeft vandaag weer bevestigd dat wij een goede combi zijn
Idd Vickylover erg jammer, ik vond jullie een ontzettend leuke combi!
Iceprincess je dekje is onderweg