Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
delfa schreef:(ik krijg hier vast een aanval op?)
maar mag ik even vragen wie van jullie hier (die reageert met: o, wat zielig oid) heeft ooit een internationaal concours gesprongen op 1,60m hoogte en spreekt dus uit ERVARING dat het niet nodig zou zijn?
maar ik rijd zelf af en toe internationaal mee op 1.40 (GP op 1.45m) niveau 
maar mensen die denken dat ieder paard op een trensje een 1.60m parcours rond springt die leven in een droomwereldje...
delfa schreef:delfa schreef:(ik krijg hier vast een aanval op?)
maar mag ik even vragen wie van jullie hier (die reageert met: o, wat zielig oid) heeft ooit een internationaal concours gesprongen op 1,60m hoogte en spreekt dus uit ERVARING dat het niet nodig zou zijn?
1.60m ga ik niet halenmaar ik rijd zelf af en toe internationaal mee op 1.40 (GP op 1.45m) niveau
en echt waar, die mensen weten echt wel waar ze mee bezig zijn! ik ben geen topper, en ik zeg altijd maar dat ik geen verstand heb van paarden...laat staan dat ik kan rijdenmaar mensen die denken dat ieder paard op een trensje een 1.60m parcours rond springt die leven in een droomwereldje...
![]()
FEI is streng genoeg, ruiters die niet netjes handelen kunnen vertrekken!! de controle is zeer goed op zulke concoursen.
Citaat:zij heeft helemaal gelijk, en daarom plaatste ik die opmerking ook. in de hoop op zo'n soort reactie