Professor schreef:Jammer dat het niet in de oorspronkelijke taal staat.
Even google.. komt er vast uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FaberSmid schreef:Dat meneer Branderup zijn ding kan doen wil ik best geloven, kan alleen de show er om heen niet zo begrijpen?
midgie schreef:FaberSmid schreef:Nee maar dat kunt u mij vast vertellen?
Dus je wet niet waar je het over hebt toch??
Ga dat eerst eens uit zoeken , doe je huiswerk zou ik zeggen.
Alicia2u schreef:Die clinic in Heteren is geen show. Volgens mij gaat hij niet eens zelf rijden, alleen (theorie)les geven.
kohtje schreef:Alicia2u schreef:Die clinic in Heteren is geen show. Volgens mij gaat hij niet eens zelf rijden, alleen (theorie)les geven.
Waar je grof voor betaald.
Ik zie prijzen voor lessen waar ik van achterover sla.
, de trainer in kwestie overigens wel, maar jammer genoeg komt hij ook niet voor een fooitje. Elpharo schreef:Wat een interessant onderwerp. Ik rijd les bij iemand die kennelijk lesgeeft "op de manier van Marijke de Jong = Bent Branderup". Niet dat ik wist wie dat was, maar haar manier van lesgeven stond mij erg aan voor mij en mijn paard. Toen iemand mij vroeg "volgens wie" zij lesgeeft moest ik dat vragen. Tsja![]()
Maargoed- ik weet niet veel van Bent Branderup, maar wat zij doet vind ik prima zo. Misschien zou het een goed idee zijn om es naar zijn lessen te gaan kijken. Aan de andere kant- als ik tevreden ben en mijn paard blijkbaar ook...
Over het grootmeester stuk- ik denk inderdaad dat het moeilijk is om jezelf te benoemen, is dat niet een eer die je gegeven moet worden? Nu ja....
modie schreef:Daar heb je gelijk in, Elpharo.
Die eer moet men "verdienen" en gegeven worden door een ander?
Waar is zijn thuis, Midgie??
Of moet ik even Googlen?
vosroy schreef:Bent Branderup mag zich van mij grootmeester noemen, want dat is hij. En ja hij ziet er een beetje bijzonder uit, maar wat is bijzonder? Je eigen referentie kader maakt dat het bijzonder is.
Rijbroek met bijpassend zadeldekje en bandages in dezelfde kleur vind ik bijzonder, is maar net in welk kader je denkt.
IMO is Bent Branderup een absolute autoriteit op gebied van de rijkunst en tuurlijk hij is daar niet alleen in.
De prijzen voor een weekendje kijken zijn idd bijzonder duur maar, is het Bent Branderup aan wie je dit betaald? Nee dat denk is dus niet.
Ga alstublieft eerst eens bij hem kijken en praat eens met hem. Beoordeel niet op uiterlijk!! Een blinde ziet geen kleur.