Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:Ik vroeg niet met wie ze traint, ik vroeg of de OS echt een jaar geleden was, of dat ik achter sta?
Je gaat weer niet mijn vragen beginnen ontwijken want dan houd de discussie hier op. Dat spelletje ben ik beu gespeelt.
Enige keer dat ik longeer is rondslingeren als ze hebben stilgestaan oid, effe laten uitbokken. pharagirlke schreef:Ik longeer nietEnige keer dat ik longeer is rondslingeren als ze hebben stilgestaan oid, effe laten uitbokken.
pharagirlke schreef:Dat is jouw mening en jouw manier van met paarden om gaan professor.
Ik zeg nergens dat longeren rondslingeren is. Jeetje jongens LEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
Ik zeg dat mijn longeren rondslingeren is. Alsin: enkel om de overtollige energie er uit te laten voor ik er op ga.
pharagirlke schreef:Dat is jouw mening en jouw manier van met paarden om gaan professor.
Ik zeg nergens dat longeren rondslingeren is. Jeetje jongens LEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
Ik zeg dat mijn longeren rondslingeren is. Alsin: enkel om de overtollige energie er uit te laten voor ik er op ga.
FaberSmid schreef:Kaptoom of trens, kaptoom heeft mijn voorkeur.
Longeren aan de lange lijnen?
FaberSmid schreef:modie schreef:Ik longeer alleen aan het halster.
Meestal aan een enkele longe en soms aan de lange lijnen.
Een enkele keer doe ik het hoofdstel in, maar zonder hulpteugel in wat voor uitvoering dan ook.
Kaptoom of trens, kaptoom heeft mijn voorkeur.
Longeren aan de lange lijnen?
FaberSmid schreef:Mag ik u vragen waarom met halster, als u bekend bent met kaptoom? En waarom niet met kaptoom ook lange lijnen maar alleen met trens (ga er vanuit dat u dan trens gebruikt?)?