is Anky voorbij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:40

We hebben van Anky natuurlijk al heel veel gezien en ze heeft eigenlijk bijna alles gehaald wat te halen vanlt.
Anky is denk ik niet zo zeer slechter, maar misschien wel wat gewoon geworden.
Er is buiten Anky nog zoveel meer talent tussen de Nederlandse ruiters en amazones.
Ik vind het een genot om dit soort topmensen aan het werk te zien, of dat nu anky, edward of iemand anders is.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:46

ik vraag me af hoeveel ruiters na een gebroken been en nog een paar lelijke duikels, weer in staat zijn om op zo'n hoog niveau door te starten

dat de lol er dan wat af is en je toch ook bedenkt dat je moeder bent van 2 kinders kan ik me goed voorstellen
waar haal je de motivatie vandaan als je bij alles denkt, "die prijs heb ik al!"

misschien is het inderdaad tijd voor Anky om op een wat lager paardje plaats te nemen(waarbij je je niet hoeft af te vragen of je de prijsuitreiking wel overleefd)
de reining is zeker zo spectaculair als de kur op muziek
laat ze zich er maar eens in vast bijten, komen er weer prijzen bij waar ze er nog geen eentje van heeft

Whoopi1

Re: is Anky voorbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:33

Ik ga helemaal met Spatter mee, alleen wil ik niet zeggen dat ze bij alles denkt, die prijs heb ik al..
Ik denk namelijk als ze zo denkt, dat ze net zo goed niet mee kan doen.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:37

ze heeft alles gedaan op dressuursport maar nu is het tijd voor de echte sport REINING hahah
je bent nooit te oud om te leren :D :+

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:42

Tja en dan moet ze zich ook nog echt gaan bewijzen...in
de reining rijden al een aantal topruiters rond.....

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:45

OKHannes schreef:

klopt maar dat kan ze wel aan anders is het ook geen uitdaging voor haar.
en nu met haar whiz moet het wel lukken,,maar pas op volgend seizoen kom ik met de half zus haha :+

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:48

xx_Horsiex schreef:
Sweetselina schreef:
Ik vind salinero niet zo super al bonfire. Dus denk ook dat het met het paard te maken heeft. Tuurlijk is het nog steeds een topper, maar toch anders.

Ook parzival vind ik niet een paardje dat ik denk van wow.

Dat heb ik bij tortillias dan weer wel. die gangen!!

Maar ik vind de muziek die anky heeft wel altijd super bij haar paarden passen en dat vind ik bij de andere 2 weer minder.

Ik zie nog wel wat anky's cariere ons nog gaat brengen. Ben erg benieuwd.

Je kan hem niet eten :Y) Het is TOTILAS niet Tortillias.....

_O-

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:51

[quote="Moniek"][quote="OKHannes"]
[/quote]

en nu met haar whiz moet het wel lukken,,maar pas op volgend seizoen kom ik met de half zus haha :+[/quote]

We hebben een ijzersterk EK team nu, daar zou ze echt niet zomaar tussen komen....moet ze echt heel hard aan gaan trekken. Voorlopig zit ze nog veel te gespannen erop ern durft ze niet voluit te gaan....

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:54

Moniek schreef:
OKHannes schreef:

en nu met haar whiz moet het wel lukken,,maar pas op volgend seizoen kom ik met de half zus haha :+

We hebben een ijzersterk EK team nu, daar zou ze echt niet zomaar tussen komen....moet ze echt heel hard aan gaan trekken. Voorlopig zit ze nog veel te gespannen erop ern durft ze niet voluit te gaan....[/quote]

tuurlijk je hebt gelijk,,het was ook maar als grapje bedoeld niet te serieus

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:57

Ach ja, tis nog vroeg.....;-).
ben voor de reiners aan het pleiten terwijl ik 'gewoon' aan huis tuin en keuken dressuur doe...sta alleen op reiningstal (past prima) en dan raak je een beetje door het virus besmet....

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 09:02

tja maakt niet uit toch haha
ik heb zelf last ook van groothiedswaanzin maar dat komt omat ik volgende week mijn topper ga halen!!!

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 09:29

Stephanie schreef:
Ze heeft alles behaald wat je kan behalen in de dressuursport. Ik denk dat ze haar prioriteiten gewoon ergens anders op richt.
Het zou een leuk doel zijn om nu te proberen in een andere tak van de paardensport ook hoog te komen. Dat dressuur dan op een lager pitje komt te staan moeten mensen niet zwaar aan tillen. Bovendien krijgen anderen nu ook een kans :j .

Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Ze draait al jaren mee in de top, en ik kan me goed voorstellen dat de koek op een gegeven moment op is. Jarenlang op dat niveau acteren vergt nu eenmaal veel van een mens. Ik gun haar een andere carriere in de paardensport op een ander vlak van harte. En wees blij dat de opvolging meer dan klaarstaat. Het zou zonde zijn geweest als er een zwart gat achter was gebleven, maar Nederland staat nog steeds overduidelijk op de kaart.