aerdenhout1 schreef:Na al div. advertentie's te hebben gezet, zowel op bokt als marktplaats, en zelf doorlopend mailen naar mensen die wel ervaring hebben met jonge en gestoorde paarden, vraag ik me nu af of het aan de provicie NH ligt of dat ik te veel eisend ben.
Ik ben al een hele tijd op zoek naar ervaren ruiters.
Alles wat ik krijg zijn mensen die best netjes zitten, maar geen idee hebben van het door rijden of herscholen van een paard. D.w.z het nagevelijk rijden en over de rug rijden.
Over longeren (en dan bedoel ik ECHT longeren) nog maar niet te spreken.Ben ik nu de enige die hier last van heeft, of zijn er meer bokkers die op zoek zijn, maar de juiste persoon gewoon niet kunnen vinden?
Hierbij dan meteen een oproep voor echte paardenmensen!!! Staan nog een paar paarden te springen om werk!
Voor adres...klik site aan.
Ik denk dat de meeste fijne ruiters al een plekje hebben en dat de eigenaren die ook niet zomaar meer laten lopen. Veel fijne zelfstandige ruiters zijn er niet. Iig niet die je nog moet bijslijpen, want dan is er wel wat te vinden, maar dan moet je er eerst zelfs tijd in steken.