Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vooral niet als er wat tijd tussen zit! Lynn_Nikita schreef:Nou ja, ik ben van meding van niet,
Vooral niet als 1 uur in ochtend deel is, en het ander uur in de middag of avond.
Pony loopt 24-7 buiten
en zou dan 1 uur op b niveau getraint worden , en het ander uur wat in bak rondgereden worden , maar beide keren niet in het zweet werken
wat vinden jullie ervan?
opisop_shop schreef:Klopt, en ook ik rijd gewoon b-niveau.
Maar mijn paarden komen er nu allemaal aanrennen als ik bij de wei aankom. Denk dat ze dat niet doen als ik ze twee keer per dag zou pakken om te rijden!
De geestelijke belasting is dus niet in de zin van veel concentreren en dingen leren enz maar puur het twee keer rijden.
Ik heb bv veel plezier in mijn werk, maar ik ga ook liever een halve dag werken dan een hele dag, zodat ik daarna kan doen waar ik zin in heb.
Onze paarden vermaken zich prima met zn allen dus aandacht genoeg, ze spelen regelmatig samen en kunnen verder lekker grazen en rollen.
Nee, mijn paarden zou ik er geen plezier mee doen, tenzij het dus in een vreemde omgeving zou zijn, iets mafs in de bak doen of lekker naar buiten. Maar twee keer dressuren in de bak dus niet.
Maar goed, dat is vanuit MIJN paarden gesproken, vandaar ook mijn dubbele aanhalingstekens bij het woord zielig.
Ik rijd mijn haflinger zelfs maar 2 a 3 keer per week