Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suleilitha schreef:dat van dat misbruik maken vond ik sowieso een zeer kromme gedachtengang, Celticpony. Zo zit een paard namelijk niet in elkaar.
Chaneltjee schreef:Het meisje is 14, dat is dus eigenlijk al helemaal erg want dan zou je dat toch wel moeten weten? Ik wist het al toen ik begon met paardrijden dat je zoiets niet doet, maarja....

hafjesliefde schreef:een klein tikje als hij het écht niet afleerd, is normaal volgens mij, maar toch niet TUSSEN DE OREN !! zo maak je die toch kopschuw?!![]()
Yamcha schreef:suleilitha schreef:dat van dat misbruik maken vond ik sowieso een zeer kromme gedachtengang, Celticpony. Zo zit een paard namelijk niet in elkaar.
Zo zit een paard ook neit in elkaar.
Misschien wijs ook om het paard vóór de proef de tijd geven om te poepen, dan zal het in je proef niet voorkomen......
Kan werkelijk niet snappen waarom mensen zich daar zo druk om maken.Chaneltjee schreef:Het meisje is 14, dat is dus eigenlijk al helemaal erg want dan zou je dat toch wel moeten weten? Ik wist het al toen ik begon met paardrijden dat je zoiets niet doet, maarja....
Nou, ik wist lang niet alles hoor, toen ik begon met rijden, en het is niet redelijk om zoiets te verwachten.
Maar heb je al met de eigenaar gepraat, of blijft het bij galspuwen op Bokt?
Ik ben nog altijd benieuwd naar de andere kant van het verhaal, ik vind het eigenlijk niet fair dat je hier op Bokt iemand loopt zwart te maken, en die persoon kan zich ook nog niet eens verdedigen. Sorry, heb een stronthekel aan roddeltopics. Zeg het recht in haar gezicht, praat erover met de eigenaar, maar ga niet hier op Bokt zitten miepen tegen mensen die er toch niets mee kunnen. Bah!
Trouwens, hoezo wil je wedstrijden gaan rijden, imo ben je daar nog niet helemaal aan toe:
[JITP] Cosmo voor 't eerst @ Bokt
Chaneltjee schreef:Yamcha, leer lezen: Cosmo voor het eerst @ Bokt!
Dat is alweer een tijdje geleden. En trouwens, ik zeg dat ik wedstrijden wíl gaan rijden en dat ik daarmee bezig ben, niet dát ik ze rijdt.
En als je weer even goed leest staat er dat ik er allang met haar heb over gepraat.
Dus niks roddelen.
Mallodie schreef:Hoe staat het ondertussen TS ? Hoe gaat het verder met die ruiter en pony?
Yamcha schreef:Chaneltjee schreef:Yamcha, leer lezen: Cosmo voor het eerst @ Bokt!
Dat is alweer een tijdje geleden. En trouwens, ik zeg dat ik wedstrijden wíl gaan rijden en dat ik daarmee bezig ben, niet dát ik ze rijdt.
En als je weer even goed leest staat er dat ik er allang met haar heb over gepraat.
Dus niks roddelen.
En wanneer was dat? En wanneer heb je met de eigenaar gepraat? Wat zei die ervan?
Weet de andere verzorgster ook dat je een topic op Bokt hebt aangemaakt? Misschien ook sympathiek om haar de link even te geven, zodat ze zelf kan reageren?
't Is nog altijd roddelen, want jij praat erover achter haar rug om op Bokt. Ik moest er niet achter komen dat je zoiets bij mij flikte iig, want dan had je écht een gigantisch probleem........ vind het nog altijd niet erg charmant van je, wat je doet.
maar ik vind een tik op het hooft echt gestoord!
), maar nooit op zijn hoofd! ook niet op zijn benen trouwens.Chaneltjee schreef:Dat vind ik idd wel logisch, en ook wel het meest eerlijk, ja. Het is iig wel de beste wegMallodie schreef:Hoe staat het ondertussen TS ? Hoe gaat het verder met die ruiter en pony?
Nou, weetje, dat meisje komt eigenlijk bijna nooit meer en hoezo is me een raadsel, maarja. Als ze er niet is vind ik het al helemaal wat om naar die eigenaar te stappen! Ik moet het toch wel eerst even met haar bespreken voordat ik naar de eigenaar stap?

Chaneltjee schreef:Dat meisje heeft geen bokt, en ik heb het er allang met haar over gehad maar het punt is dat zij denkt dat het "normaal" is om een paard zo te slaan, vandaar dit topic