Urielle schreef:Maar waarom trek je je dan zoveel aan van anderen? Mij interesseert het echt geen hol of mensen mijn paard leuk vinden of niet hoor. Oke, het is leuk als ze hem leuk vinden, maar zo niet is het mij ook best. Ik vind ook niet elk ander paard leuk.
En ach, of ze je nu uitlachen om je paard, of je zadel, of hoe je haar zit of weet ik het, 'dat soort mensen' vindt altijd wel wat.
Het maakt mij ook niet uit wat anderen van mijn paard vinden, exterieur blijft toch een kwestie van smaak. Alleen als de leden van je vereniging waar je altijd mee optrekt jou ineens belachelijk gaan maken en gemene dingen tegen je zeggen. Alleen omdat je zogenaamd niet het goede paard zou hebben.... Dat is gewoon gemeen en geloof mij dat is echt niet leuk om mee te maken. Daar kun je je best rot over voelen, het zijn tenslotte de mensen waar je veel mee om gaat. Ik heb er ook nooit op gereageerd, ik dacht alleen bij mijzelf "jullie zullen vanzelf wel zien dat jullie geen gelijk hebben". Ik train voor mijzelf en voor mijn plezier, je moet het niet zo zien dat ik alleen maar heb getraind om die lui de loef af te steken, dat was gewoon een leuke bijkomstigheid 
@flugeltje: filmpje is niet zo duidelijk maar het is zeker een mooi paard!