Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(daarom les ik ook nog steeds, al kan ik elke dag rijden. Tenminste als jij Nobby niet rijdt
.
en vanaf mijn 13e ben ik overgegaan op paarden uitbrengen voor andere mensen!
Mariannedeb schreef:Hmm ik hoor hier dus dingen over 'niet meer leren', dat is het punt niet. Ik kan daar wel dingen blijven leren, maar ik weet dat ik met Roll méér kan leren..
Maar het ligt wel een eind uit elkaar, mijn woonplaats zit er als het ware precies tussen. En ik heb liever privéles met haar, omdat zij mij beter op niveau kan begeleiden, dan een groepsles.. (paard is net ingereden he
) Mariannedeb schreef:Het is gewoon hetzelfde als een manegeMaar het ligt wel een eind uit elkaar, mijn woonplaats zit er als het ware precies tussen. En ik heb liever privéles met haar, omdat zij mij beter op niveau kan begeleiden, dan een groepsles.. (paard is net ingereden he
)
Je hebt liever privé les, dan ga je daar toch naar op zoek?
Maar ik twijfel nu dus of ik op die manege wil blijven rijden.. ik vind het er erg gezellig en ik leer er ook nog wel dingen. Maar het kost zoveel tijd. Dus daarom was ik benieuwd wanneer anderen stoppen/gestopt zijn. Mariannedeb schreef:Dat heb ik alMaar ik twijfel nu dus of ik op die manege wil blijven rijden.. ik vind het er erg gezellig en ik leer er ook nog wel dingen. Maar het kost zoveel tijd. Dus daarom was ik benieuwd wanneer anderen stoppen/gestopt zijn.
. En altijd weer gaan lessen als je meer tijd overhoud.
(maar dat is een paard ook natuurlijk).
Ben daarna een paard gaan leasen van iemand, en daarna eigen paard gekocht en dat is alleen maar uitgebreid

Dus ik ben pas echt gestopt toen ik een eigen paard had.
Nu 4 jaar later heb ik al 2 jaar een eigen knollie:D
Dus voorlopig nog manege. sas_dancer schreef:Ik ben gestopt toen ik een eigen pony kreeg.
@mariannedeb is het een grote kans dat hij verkocht wordt ?
), dus ik denk dat ze dan wel langer blijft. Maar ik weet het niet. Ik denk dat als er een keer iemand komt die een goed bod doet, ze wel verkocht is.. Maar ik geniet maar van de dag..