Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LADPR schreef:Hoe wil jij een paar honderd kilo dwingen. Beetje rare gang van zaken.
LADPR schreef:Dus jij vind een stemhulp al dwingen?
Als ene paard kon kiezen ging hij lekker met een kudde de vrije natuur in en niet in een weiland staan
Myour schreef:@ Fitch: heb je dat wel eens gevraagd dan? Lijkt me meer denken vanuit een mensengedachte, we zullen nooit weten wat een paard het liefst zou willen tenzij het paard het echt aan zou geven, mja dat doen ze nu eenmaal niet.
Myour schreef:Nou dus heb je je antwoord. Sommige paarden willen graag werken voor mensen, anderen niet. Voor ieder paard anders dus! Mijn paard komt ook meteen aangelopen zodra ik kom aangelopen en ik kan d'r zonder halster overal mee naartoe nemen zonder dat ze wegloopt. Ben ik overigens erg blij mee ^^
Myour schreef:Nou ze is twee dus het zou nogal zielig zijn als ik daar antwoord op kon geven
Nou ja, ik ben blij dat je paard graag naar je toe komt. LADPR schreef:wat een onzin zeg. Mijn stemhulp is niet dwingend dat is gewoon een vraag