Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En wat ze daar allemaal doen om in de belangsteling staan !!
Maar daar ga ik me nu niet over uitspreken.

Urielle schreef:Is het op een manege Lowara, of echt op een privestal?
Kun je zelf niet wat extra lessen geven dat ze het gewoon alleen met jou afkunnen?
Mies_Apollo schreef:myrano: als ze die kinderen bangmaakt is het toch logischer dat die kinderen gaan lessen bij de instructrice waarbij ze zich veiliger voelen en niet van hun paard vallen, en dus bij de ts.
Maar hoe denkt dat kind daarover ? Een kind is zo snel omgepraat...
russel schreef:Ik zou vast houden aan mijn manier van lesgeven en mij niet bemoeien met de wijze van een ander. Op een moment wordt jij bekend met jouw methode en zij met de hare. De meiden kiezen zelf en de ouders doen daar aan mee. Als jij ze van de angst af kan helpen heel mooi en zal jij op den duur een klantenkring krijgen die tevreden met jouw is.
Mensen zijn eigenwijs en moeten het vaak zelf ondervinden, maar om een conflict te gaan maken met een ander zijn methode zou ik dus niet doen, er mijlenver boven gaan staan en op deze goede weg verder gaan.
Mensen komen en gaan bij instructeurs en als ze verder hebben gekeken en het bevalt niet, komen ze weer terug als je plaats hebt.

russel schreef:Ik zou vast houden aan mijn manier van lesgeven en mij niet bemoeien met de wijze van een ander. Op een moment wordt jij bekend met jouw methode en zij met de hare. De meiden kiezen zelf en de ouders doen daar aan mee. Als jij ze van de angst af kan helpen heel mooi en zal jij op den duur een klantenkring krijgen die tevreden met jouw is.
Mensen zijn eigenwijs en moeten het vaak zelf ondervinden, maar om een conflict te gaan maken met een ander zijn methode zou ik dus niet doen, er mijlenver boven gaan staan en op deze goede weg verder gaan.
Mensen komen en gaan bij instructeurs en als ze verder hebben gekeken en het bevalt niet, komen ze weer terug als je plaats hebt.
horseyfries schreef:Dat vind ik wel heel ver gezocht.
Het lijkt me waarschijnlijker dat jullie een andere methode hanteren en dat die niet echt met elkaar overeen komt.
Dat zou ik aangeven bij de ouders, niet dat iets anders slechter is of ze vuile spelletjes aan het spelen is, gewoon simpelweg "blijkbaar komen onze methodes niet echt overeen en is het beter een keuze te maken voor de één of de ander".
En als er hier dus twee lesklanten ineens weg vallen valt er ook een gedeelte van je inkomen weg.
Myrano schreef:@Navidad; Ik ben het volledig met je eens wat je zegt over een lesklant voor de keuze zetten.
Maar de manier waarop is zooo moeilijk, je wilt nl ook niemand tegen de kop lopen of afbreken.
Zo ken ik nog iemand die ook van 2 verschillende les had, dit werkte dus ook niet !!
Gewild of ongewild worden de lesgeefsters tegen elkaar opgezet. De één zegt dat het zus moet en de ander zegt weer zo..
Ik zou dan zelf afhaken moest ik de lesgeefster zijn, zou er absoluut geen zin in hebben in die discussies; maar zoals je al zei, valt er ook een gedeelte van je inkomen weg.
Dit neem ik er dan ook maar bij en zou de eer aan mezelf hoog houden.![]()
Maar langs de andere kant, als je zelf heel goed bent, komen ze vast en zeker terug !!
Moeilijke situatie is dit..