Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
asjemenou schreef:Ook de proffesionels hebben ooit hun eerste paard zadelmak moeten maken! Je wordt pas proff door het eerst veel te doen, met iemand ie dus al proff is.
Kan dus wel.
MarcoBorsato schreef:Mijn eis is goede begeleiding
Ik overleg ook alles wat ik doe met mijn instructeurs, iedere nieuwe stap even kortsluiten zodat ik weet dat ik op de goede weg ben.
asjemenou schreef:Ook de proffesionels hebben ooit hun eerste paard zadelmak moeten maken! Je wordt pas proff door het eerst veel te doen, met iemand ie dus al proff is.
Kan dus wel.
MarcoBorsato schreef:Mijn eis is goede begeleiding
Ik overleg ook alles wat ik doe met mijn instructeurs, iedere nieuwe stap even kortsluiten zodat ik weet dat ik op de goede weg ben.
pmarena schreef:Wil je echter voor jezelf gewoon een leuk paard waarmee je kunt lezen en schrijven en een geweldige band mee op wil bouwen , en zal het je een worst wezen wat een ander graag wil zien , dan zou ik het zelf doen. Als jij dat dier z'n hele leven gaat houden en je wil hem leren te gaan draven als je aan z'n oor trekt : doen.
Maar zonder gekkigheid : is toch veel leuker om dat zelf te doen. Ik vind je paard wegbrengen om ingereden te worden net zoiets als je kind naar kostschool te sturen.