Kan het daarom gaan bokken stijgeren / rennen?
Kan het pijn hebben?
Ik vroeg me af waar een scheef paard dus allemaal mee kan zitten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

piewie schreef:Ja dat kan allemaal, ook kunnen ze erg schrikkerig zijn, heb er zelf ervaring mee gehad en het is moeilijk en heel veel geduld voor nodig om dit weer goed te krijgen. Mijn advies, doe het in samen werking met een fyshio eventueel da en een goede instructeur. Iemand bij ons op stal heeft dit probleem nu ook...
Betteke schreef:Om na de massage het rijtechnisch weer te verzieken.
unamie schreef:Betteke schreef:Om na de massage het rijtechnisch weer te verzieken.
Dus?
Splinter schreef:Moet het probleem óók rijtechnisch worden aangepakt![]()
anders is het dweilen met de kraan open
Betteke schreef:Hoe wil je korte spieren oprekken? Zal toch rijtechnisch moeten gebeuren, massage geeft (tijdelijk) verlichting maar rekt geen spieren op en maakt een paard niet recht.

Somebitch schreef:Dat kan heel goed. Paarden die scheef zijn hebben vaak pijn en dat uiten sommige me verzet zoals bokken.Ik vraag hier niet om dingen om het optelossen.. Maar of paarden er van kunnen bokken etc.
unamie schreef:Betteke schreef:Hoe wil je korte spieren oprekken? Zal toch rijtechnisch moeten gebeuren, massage geeft (tijdelijk) verlichting maar rekt geen spieren op en maakt een paard niet recht.
De massage waar jij het over hebt wellicht niet, maar de massage waar ik het over hebt ( http://www.happy-athlete.nl ) Rekt spieren wel degelijk op