Ik dacht: er zijn vast wel een paar Bokkers die hem dit haarfijn kunnen uitleggen!
Wie doet z'n best voor Laurens?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik verwachte eigenlijk niet van iemand die zo hoog in de top rijdt dit soort dingen vraagt ..
__Shannon schreef:ik verwachte eigenlijk niet van iemand die zo hoog in de top rijdt dit soort dingen vraagt ..
niet dat ik het weet, maar had verwacht dat hij dit wel zo weten
Japke_Z schreef:blijkbaar weet niemand 't. of wil niemand z'n best doen voor Laurens.
QQQQ schreef:Op het Global Dressage Forum schijnt Laurens gevraagd te hebben, waarom een paard bij de uitgestrekte gangen langer moet worden (d.w.z. meer ruimte in de hals moet krijgen), want "zonder dat ziet het er toch ook mooi uit"?
Ik dacht: er zijn vast wel een paar Bokkers die hem dit haarfijn kunnen uitleggen!
Wie doet z'n best voor Laurens?
Rozanne schreef:Heb je een link?
Waar hij deze vraag stelt?

__Shannon schreef:Ik verwachte eigenlijk niet van iemand die zo hoog in de top rijdt dit soort dingen vraagt ..
Japke_Z schreef:Dus jij denkt dat een paard wel degelijk fatsoenlijk een uitgestrekte gang kan laten zien zonder te verlengen in het frame?
Japke_Z schreef:oke, dan begreep ik je verkeerd.
Japke_Z schreef:Waar wil je dat verder voorwaards geplaatste achterpootje dan neerzetten? tussen de voorpootjes?
Kijk maar eens naar de afdruk in het zand!