Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cardy schreef:edit:
Ik vind ook dat 9 van de 10 kreupelheden uit de rug komen
Cardy schreef:Tuurlijk kan je niet zomaar meteen rijden op een kreupel paard. Ten eerste moet je weten wat er precies aan de hand is, waardoor het komt, enz. En je moet de kennis en de handigheid hiervoor hebben, anders rijd je alleen maar meer je paard kapot.
) je verdomd goed kunt voelen als een zadel niet goed ligt op het paard. Is tevens ook weer een taak voor instructie om dit ook aan te geven als een zadel niet goed ligt. ik heb het idee dat de mensen tegenwoordig allemaal een paard willen hebben en er het liefst als popjes op willen ziten en zich dus echt niet willen verdiepen in het "echt" leren rijden. wat inhoudt dat je zelf pijn moet lijden om goed op je paard te zitten (veel spierpijn) enz. alles moet in de juite kelur zijn, maar een goed zadel.... Ne hoor dan doen we er wel een bontje onder (natuurlijk passend bij het setje) Ik geef weinig tot nooit commentaar op de foto's die ik hier op bokt zie. Af en toe kan ik me niet inhouden en probeer dan op een nette manier duidelijk te maken wat er volgens mij nog verbeterd kan worden, nou wat je dan over je heen krijgt... en ik heb helaas ook al menig keer een pittig gesprek gevoerd met m'n Da over kreupel/iets hebben en het naar buiten doen. beweging die ze zichzelf geven is nog altijd het beste medicijn...
Ik begrijp wat je bedoeld, ik hoop jij mij ook...