Vertel er ook bij wat voor paard je hebt en de leeftijd en in welke richting je traint.
Mijne is
Maandag: Dressuur, veel werken aan de overgangen. Voor het rijden 5 min longeren en 30 min rijden
Dinsdag: Niks
Woensdag: Les Dressuur 30 min
Donderdag: Stappen 20 min / niks
Vrijdag: Niks
Zaterdag: Longeren 30 min
Zondag: Varieert van niks/werk aan de hand/dressuur
Het is vooral best gevarieerd en luchtig nog. Voorheen afgelopen maand werkte hij zo'n 4 keer in de week waarvan ik 1 keer les had en 3 keer gewoon een half uur reed. Nu doe ik 1 keer les, 1 keer een half uur rijden, 1 keer longeren en 1 keer stappen doe/gewoon rijden.
Paard is een 3,5 jarige tinkerhengst die nu zo'n 2 maanden ohz is. Ik ben rustig aan aan het opbouwen en beide vooral nog veel leren. Dressuurgericht.

Ik probeer met mijn rijden te bereiken dat mijn pony er dressuurmatig op vooruit gaat en toch plezier in het werk blijft houden.
maar wij hebben standaard 4 lessen bij het stalgeld.. Maar er staan bij ons rond de 100 paarden dus vaak is er bijna geen plek om voor jezelf te rijden op de tijden dat ik kan ivm werk en school.. Ik rijd hem op dinsdag wel eens voor mezelf, als het uitkomt met school, of soms zaterdag. Wedstrijden zijn maar 2 keer in de maand, vind ik meer dan genoeg