Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
carolovejebe schreef:ik vind dat je gelijk hebt
bijna iedereen is zo iemand geweest
Oliebeer schreef:carolovejebe schreef:ik vind dat je gelijk hebt
bijna iedereen is zo iemand geweest
of zijn het nogsteeds![]()
Pasjee schreef:Volgens mij bedoelen ze met Penny heel wat anders.![]()
of ben ik nou zo dom?

Het zijn zoetsappige verhaaltjes, maar toch leuk ''dom vertier''... Maar ik kijk tegenwoordig wel even over mijn schouder of er geen paardengekken kennissen kijken als ik een Penny koop, nu ik de term ''Pennymeisje'' ken... haha. 
) nogal eens last gehad van mensen die verkondigden een hele fokkerij met zwarte arabieren te hebben, vervolgens met foto's aan te komen (lees: het alom bekende plaatje van een zwarte arabier, steigerend, met daarachter de befaamde zonsondergang
) en bij ieder medisch mankement dat een paard had te prediken over bakstenen voeren, groentesoep geven, en roze strikjes invlechten in de manen voor de mooiigheid, dat soort taferelen.
(Natuurlijk puur voor de grap).
Pistasche schreef:Dat heeft niets met het blad de Penny te maken
Kaiya schreef:oké, maar om die dan als pennymeisje te beschouwenBokt heeft in het verleden (en nu nog steeds af en toe) nogal eens last gehad van mensen die verkondigden een hele fokkerij met zwarte arabieren te hebben, vervolgens met foto's aan te komen (lees: het alom bekende plaatje van een zwarte arabier, steigerend, met daarachter de befaamde zonsondergang
) en bij ieder medisch mankement dat een paard had te prediken over bakstenen voeren, groentesoep geven, en roze strikjes invlechten in de manen voor de mooiigheid, dat soort taferelen.
Zoek maar eens op de username "Pokemon" hier op Bokt, dan word je een heleboel duidelijk.![]()
Nouja, iig, dat soort mensen kreeg dus een verzamelnaam. De "Penny". Er is ooit eens door een Bokker een lijst gemaakt ter illustratie van "de Penny" met dingen waaraan je de Penny kan herkennen haha.(Natuurlijk puur voor de grap).
Zoek dat maar eens op en er gaat een wereld voor je open.
ik wist niet dat dingen zo zacht uitgedrukt konden worden
excuseer
Ik vind het afschuwelijk, ik ben zelf ook lid van penny. 'Oh nu ben ik een penny' Uhu ja zeker Maar er komen gelijk van die vervelende 'bijzaken' bij die heus niet iedereen heeft die de penny leest.
)