Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DeniseES schreef:Niemand? Kan er ook niet iemand zeggen wat hij/zij ervoor betaald heeft? En hoe dat dan gebeurd is, de plaats, zadelmak maken ja/nee, etc.
Celinee schreef:Ik heb op stal meerdere meiden die mijn pony in willen rijden.
Ik denk dat ik het zelf ook wel kan, maar ik wil gewoon dat ze echt een hele goede basis heeft.
Daarom breng ik haar naar een proffessional, waar ze tot in de puntjes ingereden wordt.
Als ik iemand zou laten betalen, zou ik zeg maar 1/4 of 1/2 aan het begin laten betalen, en de rest aan het eind. Als je het echt helemaal goed doet, zou je misschien wel iets van 300,- kunnen vragen!!!
Succes!
Celinee schreef:Ik heb op stal meerdere meiden die mijn pony in willen rijden.
Ik denk dat ik het zelf ook wel kan, maar ik wil gewoon dat ze echt een hele goede basis heeft.
Daarom breng ik haar naar een proffessional, waar ze tot in de puntjes ingereden wordt.
Als ik iemand zou laten betalen, zou ik zeg maar 1/4 of 1/2 aan het begin laten betalen, en de rest aan het eind. Als je het echt helemaal goed doet, zou je misschien wel iets van 300,- kunnen vragen!!!
Succes!
Urielle schreef:Mijn ziektenkostenverzekering keert niet meer uit als ik beroepsmatig rij, dan moet ik aanvullend verzekeren als zelfstandige en dat is behoorlijk duur.
ik snap de hint, ik ga verder zoeken bij de belasting, maar qua prijs? denken jullie dat 12 euro/keer redelijk is (of te weinig of te veel?) Aangezien ik natuurlijk geen 'erkende' inrijstal ofzo heb, maar meer 'erkend' ben in de buurt