Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Margot_VH schreef:Als het paard in kwestie een ruin is dan is het omdat er dan lucht in de koker zit

maar ze is dan altijd wel heel heet en voorwaards! Citaat:Dat geknor in de maat van de galop is volgens mij bij gezonde inspanning en een lekker actieve ontspannen galop.
LisaenNatan schreef:dat is toch als ze ontspannen zijn? ik had gehoord dat het bij ruinen de koker is. bij een merrie heb ik het ook nog nooit gehoord

Urielle schreef:Dat geknor in de maat van de galop is volgens mij bij gezonde inspanning en een lekker actieve ontspannen galop.
Dan heb je ook nog een soort knor die meer een soort kreun is, van 'tjee wat is dit moeilijk/zwaar!'
Maar een paard kan ook op een uitdagende manier knorren van opwinding, meestal als ze met hun staart op hun rug door de bak paraderen.
MissEvil schreef:Urielle schreef:Dat geknor in de maat van de galop is volgens mij bij gezonde inspanning en een lekker actieve ontspannen galop.
Dan heb je ook nog een soort knor die meer een soort kreun is, van 'tjee wat is dit moeilijk/zwaar!'
Maar een paard kan ook op een uitdagende manier knorren van opwinding, meestal als ze met hun staart op hun rug door de bak paraderen.
ben ik het mee eens.
Ik vind het ook altijd wel grappig als hij gaat knorren
) runningkawa schreef:of een paard met cornage, dat kan ook nog
Mijn paard knorde ook onder het zadel
Maar dat was zeker spanning
Hij liep in een soort passage achtige draf met de staart erop