Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MissVanna schreef:Maar wat moet ik er dan aan doen volgens jou dan?
toen ik die van mij kreeg he liep ze zooo diep niet meer normaal zo erg.... en kmoest haar boven in proberen te rijden dan 5 min dan 10 mijn iederdag moet je dat nu ook weerniet gaan doen dan houd jij niet vol en dat houd je paard niet vol ! maar dat helpt heel erg goed ! die van mij die loopt nu ook een half uurtje mooi boven in langer houd ze nog niet vol
! maargoed... maar jij zit met je arm dus dat kan nog wel een probleem worden want ik vondt het in het begin erg zwaar en als jeje paard nu eens een weekje door je trainer laat rijden dat die je paardje een beetje hoger kan zetten..want kdenk dat t voor jou erg moeilijk zou zijn
Juut schreef:Zal ik ook eens even reageren...
- TS geft aan minder kracht te hebben in arm, waardoor paard onder werk uit kan. Houdt dus ook in dat ze minder kracht op de slof kan zetten. Ga nu eens bij jezelf te rade; hoeveel kracht zet jij op je gewone teugel? Is dat verschil dan nog werkelijk zo groot?
- TS wordt begeleidt in het rijden met slof. Dus zie ik het probleem niet meer; ze zal er meteen op gewezen worden bij verkeerd gebruik.
Ik vindt het best ver gaan om dan maar te zeggen dat ze niet bij het paard past, dat dit niet eerlijk is tegenover het paard. Een onsteling is meestal van tijdelijke aard. En ze rijdt onder begeleiding! Hoeveel van ons hebben ook een paard dat het trekken af en toe eens uitprobeerd? En hoeveel van ons houden dan ook een goed vast?
Mischien dat een bijrijdster paard er wel door heen kan rijden, maar dat zal ook niet zonder slag of stoot gaan