Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goof schreef:Serieus het dier kan zijn benen niet onder controle houden en jij bedenkt dat het een goed idee i het dier te gaan berijden?? Onbegrijpelijk. Arm dier.
Sizzle schreef:Slager of zelf houden.
Inslapen gaat je waatschijnlijk niet lukken.
Ik heb ooit voor een gelijke keuze gestaan en wilde niet op mijn geweten hebben dat iemand zou sterven doordat ik mijn verantwoordelijkheid niet genomen had.
_Caithlynn schreef:Je kan je beter afvragen of je dit het paard aan kan doen.En weet ik niet of ik het een ander aan moet doen.
_Caithlynn schreef:Als hij nooit goede momenten had gehad was ik er zeker niet aan begonnen. Ben niet levensmoe
Sizzle schreef:Zat atactische paarden die wel te rijden zijn dus ik vind het niet terecht om TS zo de grond in te boren.
Maar lukt het niet of is het gevaarlijk dan moet zo'n dier niet in de handel belanden.
_Caithlynn schreef:Bedankt voor de reacties. Ik heb de oude eigenaren zeker gebeld en met hun overlegd. En jullie hebben mij toch wel meer aan het denken gezet. Dat ik het toch bij mijn eerste keuze moet houden. En om het paard te besparen en idd zijn stress te verminderen hem in te laten slapen. Dit is voor mij wel een bevestiging dat ik niet zomaar een verkeerde keus maak. Ik heb ook echt het beste met hem voor en daardoor vind ik de keuze ook zo lastig