Maar wat als je met 1 of meerdere mensen in een bak rijd die zich er niet aan houden?
Mij levert het veel irritaties op persoonlijk..
Laatst bijvoorbeeld; ik was op de linkerhand aan het draven en iemand was op dezelfde hand steeds stilstaan aan het oefenen. Hoe moeilijk is het dat even in het midden of naast de hoefslag te doen? Diegene deed dat ook echt 3 meter voor mij terwijl diegene wist dat ik aan het draven was. Dus ik afremmen en zo ging het een paar keer door..
altijd als ik met meerdere mensen rijd zorg ik dat ik stap naast de hoefslag, ik om iemand die links om rijd heen ga, ik zijgangen voor laat gaan etc. Maar ik heb zovaak dat mensen op de hoefslag gaan stappen of je bijna aanrijden als jij voorang hebt.
Maar ook een keer reed ik volgens iemand te dicht langs diegene en die vertelde dat niet op de aardigste manier. tuurlijk wil ik mij aanpassen maar je kan het ook normaal zeggen. Later reed diegene steeds op de hoefslag als ik draafde of galopeerde en zij stapte.. Die denken alleen aan zichzelf imo. ik heb wel is dat meisjes van een jaar of 12 een foutje maken en sorry zeggen en dan zeg ik gewoon aardig: geeft niks joh! Tuurlijk geen probleem!
Ik heb zelf ook wel eens gehad dat mijn paard in een gallop schoot en tegen een ander paard aan knalde of iets. Zulke dingen gebeuren soms perongeluk.
Wat doen jullie als dit bij jou gebeurd, negeer je het of zeg je er iets van? Ik vind dat altijd een beetje lastig, probeer me er niets van aan te trekken maar soms.. Of herken je dit helemaal niet?
Het is echt niet altijd zo, zijn vaak ook hele aardige mensen.