Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Mareintje schreef:Nooit uit je hoofd zetten wat je graag wilt!!
Natuurlijk gaat je dit lukken...
Als je blijft doen wat je al deed, krijg je wat je al kreeg. Ik denk dat ik vooral zou gaan zoeken naar een goede instructie die je verder kan helpen. Soms zijn het zulke kleine tips die je enorm vooruit kunnen helpen! En dan kan het zomaar ineens weer heel hard gaan
En als je zijn achterhand wilt ontwikkelen, doe eens gek... (zelfs met een Fries) en maak eens een sprongetje met hem! Goed voor zijn ontwikkeling en ook voor de lol met je paard.
Lelies schreef:Op ijzers heb ik nooit overwogen, want hij heeft erg goede hoeven.. twijfelachtig dus ook of dat kan bijdragen aan beengebruik..?
Zadel ligt goed, naar mijn weten, is vorig jaar nog gecheckt, ik zou het weer kunnen laten checken natuurlijk.
En ja misschien leg ik de lat te hoog, maar ergens vind ik het ook niet normaal dat wij zo weinig progressie maken...
Lelies schreef:Op ijzers heb ik nooit overwogen, want hij heeft erg goede hoeven.. twijfelachtig dus ook of dat kan bijdragen aan beengebruik..?
Zadel ligt goed, naar mijn weten, is vorig jaar nog gecheckt, ik zou het weer kunnen laten checken natuurlijk.
En ja misschien leg ik de lat te hoog, maar ergens vind ik het ook niet normaal dat wij zo weinig progressie maken...