Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
xxsalinaxx schreef:En idd erg zonde dat ze altijd zit te plukken en te rukken.
Ik heb de bit talentendag gereden bij haar, mijn paard was wat zwaar in de hand wilde hard, moest ik mijn teugels nóg korter nemen, heb ik niet gedaan ik heb gezegt dat ik niet in der bakkes ga trekken. Maar dat terzijde
eenitraM schreef:xxsalinaxx schreef:En idd erg zonde dat ze altijd zit te plukken en te rukken.
Ik heb de bit talentendag gereden bij haar, mijn paard was wat zwaar in de hand wilde hard, moest ik mijn teugels nóg korter nemen, heb ik niet gedaan ik heb gezegt dat ik niet in der bakkes ga trekken. Maar dat terzijde
Ik weet zeker dat je dat niet gezegd hebt. Anders vind ik jou en behoorlijk onrespectvolle meid tegenover je meerdere.
Teugels korter kan overigens een groot verschil malen hoor. Je paard kan dan een hele andere houding aannemen. Vanaf het zadel voelt het anders dan dat het er uit ziet.
Edit: als het je paard uit de eerste foto's van je profiel is. Ja. Je moet de teugels korter pakken .
Amiigo schreef:En eerder zei je nog dat je niet in d'r bakkes gaat trekken? Wist Adelinde over die blessure(s)?
xxsalinaxx schreef:Gelukkig zijn dat oude fotos VOORDAT en NET na ze 2,5 jaar ziek was. Je kan een paard pas oppakken als hij van achter er onder is. Dat moet die van mij nog leren nadat ze ernstige dingen heeft gehad op haar achterbenen en heel der lijf.
Ik ben er tegen in gegaan door te zeggen dat ik haar niet zo wil rijden, ze gehoorzaamde ook niet dus dan ga je niet teugels nog korter pakken. Had ik zelf al gedaan, ze moet gehoorzamen dus mijn tempo en ik stuur. Dat heb ik gedaan niet door mijn teugels korter nemen.
Ik snap haar insteek maar niet bij mijn paard want je zag dat ze er dan tegen in gaat. Normaal paard dat je oppakt gaat meer van achter er onder die van mij deed dat niet door de spanning en ze wilde graag even haar energie kwijt
En onrespectvol ben ik helemaal niet, maar ik heb netjes gezegt hoe ik het graag anders doe omdat ik al weet dat het niet werkt..
xxsalinaxx schreef:Amiigo schreef:En eerder zei je nog dat je niet in d'r bakkes gaat trekken? Wist Adelinde over die blessure(s)?
Dat ik jou een verontschulding soort van moet afleggen vind ik echt mega brutaal. Bemoei je dan met je zelf.
Maar ik heb gezegt dat ik niet de teugels korter neem omdat ik dan in der mond trek en dat niet wil.
Nee ze wist het niet over de blessures en ernstige ziekte geschiedenis je kan namelijk niet even gaan kletsen daar.
Maar als olympische ruiter moet je kunnen zien dat het niet de oplossing is, zien andere instructuers namelij ook.
Ik heb veel respect voor haar maar ik heb liever edward gal qua rijstijl, ontspannen en zacht.
xxsalinaxx schreef:Amiigo schreef:En eerder zei je nog dat je niet in d'r bakkes gaat trekken? Wist Adelinde over die blessure(s)?
Dat ik jou een verontschulding soort van moet afleggen vind ik echt mega brutaal. Bemoei je dan met je zelf.
Maar ik heb gezegt dat ik niet de teugels korter neem omdat ik dan in der mond trek en dat niet wil.
Nee ze wist het niet over de blessures en ernstige ziekte geschiedenis je kan namelijk niet even gaan kletsen daar.
Maar als olympische ruiter moet je kunnen zien dat het niet de oplossing is, zien andere instructuers namelij ook.
Ik heb veel respect voor haar maar ik heb liever edward gal qua rijstijl, ontspannen en zacht.