Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Bizzybijtje schreef:Ben het met bulck eens, en inderdaad, als je verder wil in de paarden moet je zakelijk kijken en niet "uit liefde voor het specifieke paard". Tuurlijk is dat moeilijk maar als je verder wil met paarden is het noodzakelijk dat je dat kunt, anders heb je in het wereldje niet veel te zoeken. Ik denk persoonlijk ook wel dat eventingpaarden minder voorzichtig worden op het parcours. Al is het maar ivm de afstanden (bij springen is dat veel preciezer dan in de cross). Weet niet. Ik zou persoonlijk op de deal van die koper ingaan.
Als het idd om Bilzen gaat dan zou ik er niet teveel van geloven... Die willen vooral dat alles in hun straatje valt... AlexVB schreef:Ik ben eerlijk. Als je dochter naar Bilzen op school gaat zou ik sowieso 90% met een korrel zout nemen wat lesgevers en instructeurs tegen je zeggen.
En van eventing worden paarden juist allerter en dus voorzichtiger. Ze hebben meer afwisseling in hun doen en laten. Ze doen dressuur, jumping en crosscountry. Wat wil je een paard nog meer bieden.. Ok Endurance maar daar zijn ze in Bilzen helemaal niet over te spreken
bulck schreef:Eerlijk is zou zeggen, strik errond en verkopen. En als je dochter de paarden in wil is dat ook iets wat ze zal moeten leren.
Als iemand zelf al afkomt met een bedrag en zelf nog een ander paard in de plek wil stellen dat dan mss meer bij je dochter haar behoeften past, waarom dan aanhouden. En het zou toch leuk zijn als dat paard dan ook echt op dat niveau komt.
Pas op ik begrijp de emo kant. Maar soms zijn beslissing voor beide partijen beter. (hoewel het allicht dat paard geen barst kan schelen waar die uiteindelijk belandt, zolang hij maar goed verzorgd wordt)
kamsel schreef:Bizzybijtje schreef:Ben het met bulck eens, en inderdaad, als je verder wil in de paarden moet je zakelijk kijken en niet "uit liefde voor het specifieke paard". Tuurlijk is dat moeilijk maar als je verder wil met paarden is het noodzakelijk dat je dat kunt, anders heb je in het wereldje niet veel te zoeken. Ik denk persoonlijk ook wel dat eventingpaarden minder voorzichtig worden op het parcours. Al is het maar ivm de afstanden (bij springen is dat veel preciezer dan in de cross). Weet niet. Ik zou persoonlijk op de deal van die koper ingaan.
Dat laatste zou ik dan weer niet, ik zou er nog wat bij opgooien, als hij het zo makkelijk biedt..