Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tinkerfunss schreef:Gaat dit om 1 van de exmoor hengsten? of haal ik nu wat raars in me hoofd
Rider01 schreef:Misschien is het een optie, maar aan jou dan de vraag: hoe wil je een paard die vol in verzet gaat en doodsbang voor je is, van de box/wei naar de bak krijgen dan?
riagr schreef:Goede, sensitieve, ervaren prof zoeken. Leert je paardje meteen dat behalve de eigenaar er méér mensen zijn die plezierig/ te vertrouwen zijn.
Maar dan dus wel echt goed zoeken naar die speld in de hooiberg die dit voor je kan doen..
Rider01 schreef:Misschien is het een optie, maar aan jou dan de vraag: hoe wil je een paard die vol in verzet gaat en doodsbang voor je is, van de box/wei naar de bak krijgen dan?

Juangi schreef:Paard in kwestie raakt in paniek zodra iets te snel gaat en niet goed word 'uitgelegd', dus dat had alleen maar verkeerd af kunnen lopen.
anneliesdj schreef:Rider01 schreef:Misschien is het een optie, maar aan jou dan de vraag: hoe wil je een paard die vol in verzet gaat en doodsbang voor je is, van de box/wei naar de bak krijgen dan?
Dan vraag ik me af of dat paard uberhaupt wel een opvoeding heeft gehad?
Een paard wat bij iedereen op de achterste benen staat maar waar de eigenaar alles mee kan doen is wel echt een zeldzaamheid en niet simpelweg eenkennig.