Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is dus wel belangrijk een goed passende bp te hebben. fienaaa schreef:De meeste mensen hebben inderdaad een niet goed zittende BP, en daarom krijgen ze een slechte houding... Bespaar dus niet op een BP...
balloon schreef:Ik zie BP's bij kinderen ook heel vaak omhoog komen. "op de groei gekocht".
Mette schreef:Je gaat toch ook geen cap op de groei kopen? Of je schoenen? Nogal wiedes dat dat niet goed zit/is. Het is zo vanzelfsprekend om passende schoenen, waarom dat niet met een bodyprotector?

MelanieB schreef:fienaaa schreef:De meeste mensen hebben inderdaad een niet goed zittende BP, en daarom krijgen ze een slechte houding... Bespaar dus niet op een BP...
![]()
Verschil tussen mijn kieffer bp of een hows, is onwijs groot. Andere ding was stuk stijver en best zwaar,dus echt lekker je armen langs je zit niet fijn. Nu een fijne Hows en zelfs als ik een jasje aanheb zie je niet dat ik er een om heb. zo netjes mooi aangesloten.
(en ook nog is snikheet in de zomer)
linky schreef:Als je bodyprotector te lang is en tegen de lepel van het zadel komt, ga je voorover zitten om dit te voorkomen. Met een GOED passende bodyprotector gebeurt dit echt niet.