Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aan jou de keuzen vanaf de Z1 mag je zelf beslissen 

Japeloup schreef:Snap ook niet waarom het een probleem zou zijn. Als alles maar past. Er zijn paarden die een kleinere mond hebben dan een pony.
Zelf reed ik mijn paard in pony formaat, ook tussen de paarden in het Z op stang en trens.
Wel moest ik even zoeken voor ik een combi had wat paste en dus er fijn op liep.
Het blijft voor mij dat de ruiter bepaald of een bit (of bitten) zacht zijn in de paarden mond.
ben ik toch duidelijk hihi
)
Anvisa schreef:@julius_juut; Misschien zal straks het idee dat een pony een minderwaardige versie van het paard is wel veranderen met de komst van de film over Jappeloup.
gabyfedde schreef:Anvisa schreef:@julius_juut; Misschien zal straks het idee dat een pony een minderwaardige versie van het paard is wel veranderen met de komst van de film over Jappeloup.
Jappeloup was dan ook gewoon een paard.... Alleen Nederland kent E-pony's....
I.m.o. is er niets mis met s&t bij een pony, zolang het maar goed past en in kundige handen is.

Chaos schreef:Dus daarom mijn vraag aan jou TS, waarom zou je het toestaan bij pony wedstrijden?
Met jouw pony tussen de paarden geldt de regel toch niet, dus dan heb je er ook geen last van.

xxOrlando schreef:Als jij dat graag wilt zou ik het zo doen
Mijn doel is met Ollie ook met S&T te rijden , en waarom zou het verkeerd zijn om op een pony met s&t te rijden ?Ikzelf vind het wel mooier staan omeerlijk te zijn
xxOrlando schreef:Als jij dat graag wilt zou ik het zo doen
Mijn doel is met Ollie ook met S&T te rijden , en waarom zou het verkeerd zijn om op een pony met s&t te rijden ?Ikzelf vind het wel mooier staan omeerlijk te zijn
En al helemaal niet omdat je het mooi vindt
Meid, je hebt nog een hoop te leren. Little_pony schreef:Chaos schreef:Dus daarom mijn vraag aan jou TS, waarom zou je het toestaan bij pony wedstrijden?
Met jouw pony tussen de paarden geldt de regel toch niet, dus dan heb je er ook geen last van.
NEE niet toestaan op pony wedstrijden! Ben je mal, laat die kinders lekker op trensje rijden.
Ben zeker voor een deskundig gebruik van s&t.
Nogmaals gaat het bij m'n vraag niet om het rijden met s&t op pony wedstrijden maar met een pony op paarden wedstrijden.
Waar ik een soort ''last'' van heb is berichten op bokt dat het sowieso onzin is om op een pony met een s&t optoming te rijden. en hier ben ik het dus niet mee eens, ik heb mijn pony 1.48 op s&t lopen in t Z1 en dat bevalt uitstekend
Kortom van die kort door de bocht reacties van mensen die waarschijnlijk zelf nog nooit een s&t in handen hebben gehad, en daarom was ik benieuwd naar reacties en welke argumenten zij dan hebben (voor/tegen) etc
Dressuurgek schreef:xxOrlando schreef:Als jij dat graag wilt zou ik het zo doen
Met s&t rijden moet helemaal geen doel mogen zijnEn al helemaal niet omdat je het mooi vindt
Meid, je hebt nog een hoop te leren.